søndag 4. desember 2011

Fremdrift på flere plan!

I luke 4. var det NYDELIGE tall til lysene!
TUSEN takk Hilde! ;) 

Tro om ikkje me begynner å brenne de fra FEIL side?
Har alltid gjort det slik, men med tall på ble det jo HELT feil hehe 
SAMMA DET, lekre var de uansett ;)


VM-Strikken fyker av gårde-nesten......
Nå er eg godt ned i den ene foten, så det går jo kjapt!
Får skylde på garnet, for DET var Heaven å strikke med!
Jadda, det er det der Zaftig BUGGA garnet vettu hehe

Kjenner at eg bare burde kjøpt ENDA mer!
*Sukker*


SØøøøØØNDAG og 2.lys tennes hmmmmm
Stille og fredelig i stua, 2 kjempegode kamerater
sitter her med hver sin skål m/havregrøt 
og er helt salige i blikket-det var visst KJEMPEGODT! hehe
De è så skjønne her de springer rundt i knelang
StrikkeTreff T-Shirter! *ler*

Nå blir det nok noen timer med strikking, hosting og kaffi-
mulig eg gidder å gjøre noe også(???)
Hvis formen holder seg blir det nok en tur til mamm`en


KOS deg og NYT denne
SLØVE Søndagen!


Go`Jueklem fra en tilfreds Vibbedille ;))


3 kommentarer:

amylin sa...

Hehehe ... jeg brenner dem fra andre siden. Vane! Nå har jeg kubbelys som står i gruppe, så da er det ikke like farlig. Veldig søte nisser foran lystestaken. Ha en fortreffelig 2.adventssøndag.

hobbyvenn sa...

Huff så leit med pepperkakehjertene som falt ned. Men du fikser nok nye i en fart. Flotte var de i allefall. Jeg lager hullene et godt stykke inn på hjertet, for da holder de bedre, men vi har også hatt "katastrofer" med hjerter som faller ned før det... Blir nok et flott sett du holder på med. Har ikke prøvd Bugga, men det frister. Kos deg videre i førjulstiden. Her snør det forresten i dag, hurra!

Monstermønster sa...

Hihi! Vi starter også på den siden, er det feil? (Kan kanskje ha noe med at jeg er venstrehendt?)