tirsdag 13. desember 2011

HEKKAN så det regne!!!

I luke 13. var det en skjønn engel 
Tusen takk Hilde;)


Er ca halvveis på den SISTE strikke gaven!
Denne har ligget på vent mens eg strikke gaven til BabyJr,
men går det fort fort! 
Strikket 30 cm i går, og fortsetter det slik tar 
det kun et par dager!
DIGGER DETTE sjerfet!


Det er et VANNVITTIG vær i dag!
Det er skikkelige DINOSAUR nedfall på 
terrassen og det BLÅSER!
Stakkar småfuglene, de må klore seg fast for å få litt mat!

Lurer på NÅR me skal klare å hugge det Juletreet eg??
Mulig me bare må bite i det sure eple å komme oss av sted??
Frister lite.......


Eg har handlet inn til NYE karameller, 
ja for DET skal me ha til Jul hehe
De første ble jo aldri stive jo!
Derfor bare må eg forsøke igjen!

Nå først skal eg strikke litt før det er ut å hente Jr



KOS deg og ha en
HERLIG inneKOSEdag!



Go`Juleklem fra Vibbedille ;))


2 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

heia ----- vi har 4 pluss og mye vind, og eg rekner med at snøen som kom i forje veke blåser bort ;/

digger det skjerfet ditt og har begynt på eit eg og,
men eg har ikkje mønster og strikker etter bildet ditt -- håper det er litt lov ?

og vil du dele kor langt dei forskjellige raportene er - er du ein engel ;)
men eg klare meg også uten

monikaklemma

amylin sa...

Fint skjerf, og her regner det også. Håper på litt kaldere vær, jeg så dette regnet kommer ned som snø til jul.