tirsdag 27. desember 2011

Litt NYTT må til! ;))

Fikk DENNE  boka til Jul av min niese/fam-
har hørt MYE om den og lest på nett, 
GJETT om eg skal KOSE meg i vinter!

Det var den der sengelampen eg skulle hatt........
Elsker å lese på senga, men uten lys......?
Men, eg skal kose meg på formiddagen når Jr er på
skolen-ellers på dagen blir det for mye avbrytelser!

Uten at eg har lest den, kan eg VIRKELIG
anbefale den på det varmeste ;)) 


Da har eg rotet frem garnet eg bestilte før jul, 
vil eg få gang på heklenåla!
Deilig å kombinere litt lapper med den
store Still Lighten eg holder på med.

Teppe skal bli en gave og BØR
være ferdig litt tidlig på våren ;)
Garnet er ikkje sååå lilla, 
men mer grålig og beige 

Tenkte eg skulle prøve meg frem og starter
med Delight teppe fra Drops først ;)) 


Ellers er DETTE utsikten min i kveld ;)
EG har nå satt på steikeovenen så eg regner meg at de
andre putter inni litt mat (les;rester!) 
Tror eg klarer meg uten mat frem til Nyttårsafta hehe
Eg mener, det er jo GRENSER for hvor mange
middager man kan fortære på ei uke.......*ler*


Måtte en kjapp tur på senteret i ettermiddag, 
tom for røyk (KRISE!) hehe
Men, eg kunne ikkje DY meg, MÅTTE titte innom på Nille!
Det kunne fort blitt FARLIG! Ja selv EG kommer
i trøbbel når det er 70%!!!! OMG!!!

Kjøpte noen flere sopper og noen skjønne Acryl engler, 
ja og enda flere Dompapper er plaserte rundt her.
Ja, og en SØT kurv til det nye hekletøyet!
DET var jo FINSLIG!!!


Nå skal eg skjenke meg en GOD varm kaffi 
i Marius koppen og NYTE nok en eventyrlig 
koselig kveld! 

Solstråla er på jobb og er ventet hjem i 22 tiden.....
MEN så har hun ferie igjen til 2.jan
HERLIG!




KOS deg og ha NOK en
SKJØNN kveld ;))




Go`Juleklem fra en GLAD Vibbedille ;))


7 kommentarer:

Annki sa...

Den boken frister.... Skal hekle det teppet jeg også. Kos deg videre i romjula. :o)

Wenche sa...

Den boka holder jeg også på med. Koselig.

Marthe sa...

Teppet har jeg heklet, det blir så nydelig!! Og boka er kjempegod!! Gled deg!

Sirkeline sa...

Har lest boka og den er fin & god. Hekler også på samme teppe :)) Kos deg videre i romjula :)

Sølvis blog sa...

den boka er så koselig. OG garnet ditt har tilnærma riktig farve på skjermen her hos meg, tror teppet ditt blir veldig fint

Soline sa...

Den boka har jeg nettopp lest - koselig! Har skrevet litt om den i bloggen min.

Lykke til med teppet! Jeg har faktisk nettopp begynt med et slikt menn i et helt annet garn - må bruke av lageret :-) Uansett så er det rutene enkle å hekle - kjappe og lett å memorere.

Ha en fortsatt fin romjul!

Jorunn S. sa...

Skjønner at dette er en bok for sofakroken! Den må jeg ha! Veldig kjekt å surfe rundt i denne bloggen. Du har en blogg full av energi! Inspirerende! Har virkelig sansen for pysj-feiringen! Det skal jammen vi også ha om vi tre blir alene en julafta! ØNSKER deg en fortsatt god romjul og et fantastisk, kreativt og GODT NYTT ÅR!