lørdag 12. september 2015

Det er LØRDAG! La oss LEKE-Fin PREMIE

Alle KAN leke! Store, små, unge og gamle-
Ingen regler for det, ERGO:
Man har det ikkje mer GØY enn hva man lager selv :) 
Lev etter det innimellom og du kan ha det ganske kjekt :) Tenkte at siden dagen er så fin må eg finne på noe, 
f.eks leke litt med deg :) hihi 

Premier er 2 herlige nøster "Extra Merino" fra Schachenmayr- skikkelig MYKT og godt +
1 pk rundpinnekabel fra Knit Picks og 2 tupper str 5 mm også fra Knit Picks til å skru på :) 

Pinnesettet er aldri blitt brukt og har bare ligget på lageret, Jepp det er utrolig hva man har :) 


Garnet er f.eks SUPERT til luer, hals mm-
Veldig mykt og GODT! 

For å ha muligheten til å få dette hjem i postkassen, 
ja da må du......

....Gjette hvor MANGE Bønner det er i dette glasset! *ler*

Den som gjetter AKKURAT får Premien-
Hvis det er ingen med riktig tall så er det den første som er nærmest som Vinner :) 

Disse bønnene er forøvrig EKSTREMT god! Ali koker dem, legger dem utover et fat, drysser et magisk krydder over, skjærer opp flere sitroner i biter 
og så er det bare å MAULE innpå! 
Ganske greit at den du også deler soverom med spiser....
av naturlige grunner *ler* 

Anyway, når du har bestemt deg for et tall, ja da skriver du en kommentar på dette innlegget :) 

For å gjerne hjelpe litt så er en bønne gj.snittlig så stor 
og glasset er et rødbeteglass :) 

Eg tenkte dere kan leke dere litt nesten hele uke HAHA 
Dvs at PREMIEN går i Posten førstkommende fredag, 
altså tar eg en trekning av VINNEREN
ONSDAG 16. SEPTEMBER 

Sett i gang jenter :) 

I går kwell hadde eg faktisk ENDELIG en ganske GOD fredag igjen og første vrangbord ble ferdig og ikkje minst LANG! Nå er selve foten ca 43 cm + at rompa i buksa skal jo sige litt så eg vil tro at denne buksa kan leve gjennom både høsten og vinteren :) 


For å ha en liten avveksling på strikket så har eg nå plukket opp til den første innerlomma, det er bare til å strikke glattstrikk rundt ca 9 cm-JALLA JALLA liksom :) 


* * * * *

Kjente litt etter i senga før eg sto opp og spådde for meg selv en ganske OK dag sånn formmessig, kjenner at det "sitter" litt i venstre side av rygg og hofte, men siden eg er så "heldig" å må ta noen mildere Voltaren pga skulderen hjalp dette i grunnen godt på ryggen i dag :) APPLAUSE!

Ute blåser det nesten stikker og strå + det innimellom er meldt litt regnbyger, muligens med torden :) 
Jepp skikkelig herlig SofaKoseStrikke-Vær :) 

Ali skal som vanlig Kokkelere her i dag og siden eg var ganske dårlig sist me hadde MEGA Burgere bestemte EG at det skulle me ha igjen i dag-Mmmmm det er SÅ godt! 
GLEDER MEG :) Går for en HEL Halv i dag hehe 

Nå etterpå skal eg få på meg litt anstendig koseklær + 
ei truse og deretter blir det strikkings og kos :) 


Håper også din dag hadde en BRA start?
Ja og at dagen bare blir bedre og bedre :) 




KOS deg MASSE
og NYT en HERLIG
Høstdag :) 






Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille :) 

73 kommentarer:

Grethe sa...

Tipper 158 bønner i glasset :)
God strikkehelg

Vibeke A sa...

Jeg tipper 57, himla stoore bønner da!

Anonym sa...

Mitt forslag er 211.
Skal bli spennende å se svaret!
hilsen Torill D

Unknown sa...

Tipper på at det er 98 bønner .God helg

Solveig sa...

Tipper 213 bønner ... Har dårlig erfaring med disse konkurransene. Glassene inneholder ofte mer enn en tror :-) Nyt lørdagen :-)

AnnetteK sa...

Det første tallet som falt med inn var 153, så da gjetter jeg det!

Ønsker deg en riktig flott dag!

Anonym sa...

Jeg tipper 118!

Ha en flott lørdag!

Hilsen Laila H

Lisbeths Verden sa...

Nja, tror det er 86 eg , ha en fine lørdag ! klem fra Beth i Bergen

Anonym sa...

Tipper rundt 85 i glasset. Ha en super helg ��

marit sa...

114 ;)

Marianne sa...

Tja, eg sier 104 eg da. Håper du får en fin fin helg Vibbedille :)

Unknown sa...

jeg gætter på 76:)

Tebasile sa...

Jeg tipper 209 bønner.
Ha en fin lørdag.

Stor klem
fra Tebasile

Sarah sa...

Tja... Jeg tipper på 123 bønner :-) Lekker farge på garnet forresten

Hilde sa...

Oii, jeg tipper 75! Hehe, ikke enkelt sånn der ;)

Fint garn! :)

Håndarbeidsfrua sa...

Å, du herlig gale Tante.
Her kommer det perfekte svar; Fler bønner på dette møtet enn du finner på et bønnemøte i en menighet.
Kos deg så godt du kan denne flotte lørdagen.
Klem fra Liv

Anonym sa...

Tipper på 100. Blir spennende��. Hilsen Jorunn

Anonym sa...

Hei på deg�� spennende! Tipper 98 1/2 hilsen Birgitte Aarøe

Ragnhild sa...

Jeg tipper 121 :-)

Ann-Kristin Elstad sa...

Jeg liker å leke :)

Tipper at det er 192 bønner i glasset :)

Håper du får en super lørdag med masse strikking i kosekroken :)

Her vet jeg det blir en flott dag....store ting skjer, som vi har sett frem til lenge :D

Stor klem til deg fra meg

Laila S. sa...

tror det er 123 bønner :-) God helg

Anne Elise sa...

95 svarer jeg

Tina sa...

127 tipper jeg 😀

Tina sa...

127 tipper jeg 😀

Mammaka sa...

Tipper 69 bønner. Ønsker deg en riktig god strikkedag i gråværet :)

Tone sa...

Tipper det er 97 bønner i glasset. God helg!

beate sa...

Takk for inspirerende blogg.
Eg tipper 119 bønner
Gøy helg

Ina Håkestad sa...

Jeg tipper 71 bønner :) ha en flott lørdag og helg :)
Mvh Ina

maja sa...

Jeg tenker 74

Unknown sa...

123 stk. :-)

reSIRIkulert sa...

112 bønner ;) tenkte først å tippe 100, men tallet var tatt :D

Reidun sa...

132 datt inn i hodet mitt når jeg så glasset så da gjetter jeg på det :)

maska sa...

Ja her er det mange bønner. Jeg tipper 215.
Ha en god helg. :)

Abbehope sa...

72 tror jeg :)

Kristin sa...

138 tror jeg.

Ruths datter sa...

Jeg gjetter 132.
Klem og god helg

Unknown sa...

Muligens 144.

Gunn Kristin sa...

Dette er gøy :) Jeg tipper 112 bønner i glasset.
Ønsker deg en fin helg!

Randi & Else Marie sa...

Hei��
Eg trur det er 101 bønner i glasse
Hilsen frå Fyresdal

Unknown sa...

167 stykker 😀

ainaeh sa...

67 bønner :)

ainaeh sa...

67 bønner :)

Lykketrollet sa...

Tipper 56

Bundingen sa...

Her blir det ren tipping. Tenkte på 160 og går for det!
Fortsatt god lørdagskveld!
Her er det pizza, Skal vi danse og strikking.

Klem

Nita sa...

Det er 97 bønner

Anonym sa...

Haha det er sikkert 198 bønner i glaset. Ha ei super helg videre :) klem frå Marta Kristin

Lise "Lizzy" Engdal sa...

204 bønner tipper jeg!

Soline sa...

186 tror jeg

elin65 sa...

Hei. Jeg tipper at det er 82 bønner i glasset.

Sigrid sa...

Jeg tipper 79 bønner i glasset. God søndag til deg!

Hilde sa...

Jeg tipper at det er 115 bønner i glasset.

Fjordheim sa...

Ja dette må jeg jo prøve meg på.
Blir spennende ¨se hvor mange bønner det faktisk er.
Selv så tipper jeg 103 stk.
Ha ei herlig helg :)

Hiks sa...

Jeg tipper 92 bønner.....

Monika sa...

Sånne konkurranser er vanskelige synes jeg 😊 men jeg må tippe 113 stk i glasset og krysse fingrene denne gangen 😄

Anonym sa...

jeg tror det er 99 bønner i glasset. Dette blir spennende. Hilsen Sissel.

Sylvia sa...

Det er 99 bønner!
Og trekningen er på bursdagen min :)
Da må jeg være litt heldig.........?

Signe sa...

Jeg tipper 146 bønner.

Anonym sa...

154, trur eg ;) mvh Martha S O

Friiida sa...

jeg tipper det er 103 bønner :)

Anonym sa...

Hei,
jeg er nokså sikker på at det er 164 bønner i det glasset

Irene :o)

Anonym sa...



jeg tipper 175 stk i glasset

mvh Janne Elin

Wenche D sa...

Eg tipper 199 bønner :)

binni sa...

Tusen takk for en koselig blogg. Jeg tipper 93 bønner. Lykke til med trekingen.ha en super duper strikke/kosedag 😊

Fjordheim sa...

Er det lov å¨prøve seg en gang til da?
Prøver meg i tilfelle med 149
Du får bare slette det visst det ikke
blir riktig å prøve to ganger :)

Sigrid sa...

Tipper på 66. De var bra store.

Lillian sa...

Jeg krysser fingrene og håper det er 136 stk:)

Dina sa...

90 bønner

Vibbedille sa...

Hehe siden ingen enda har truffet blink er det bare
å kjøre på et par ganger hver :)
Lett for meg å le som vet hvor mange bønner det er hehe

Anonym sa...

Jeg gjetter på at det er 163 bønner i glasset.
Hilsen Marianne S.

Sandra E. sa...

Jeg tipper 107!

Unknown sa...

Hei ! Tippar 100 bønner i glaset !

Ann-Kristin Elstad sa...

Prøver en gang til(siden du sa vi dikk lov ;) ) og sier 117 bønner i glasset. :)

Linda sa...

Hei jeg tipper 126 .
Linda