tirsdag 8. september 2015

STRIKKEKAFÈ-Takk for i Kwell Jenter :)


Det er så koselig her nede i havna kan du tro! I dag var det noen som fisket krabber da me var der-
Åååå eg hadde lyst å slenge meg på :) 

Selv om eg er StavangeJente tenkte eg litt på det i dag.....
Me har faktisk bodde her i 16 år i år! Da kan eg jo nesten kalle meg en SolaBu!? Hmmmm hehe må tenke litt mer på det, men uansett  kan eg skryte av Tananger for det er veldig flott og me trives veldig godt her ute ved havet :) 
Stavanger kjenner eg meg nesten ikkje igjen i lenger! 
Der er det veldig STORE forandringer og eg er der sjeldent! 


NYDELIG rot er et MØST! <3


Var ganske bra oppmøte i kwell og eg storkoset meg masse! Latteren satt løst og me skoiet og hadde det kjekt :) + eg fikk "lært" Ranveig å hekle etter engelsk oppskrift så NÅ blir det nydelig "LambHat" på henne :) 

Ble også bedre kjent med ei som bor her i Tananger som leser bloggen min, og det er pga den me kom i snakk fra starten av tidligere :) Ei skikkelig KOSELIG dame som eg håper fortsetter på kafeèn sammen med oss :) 


Balsam for sjela <3 


Jentene med GULLhår ble disse 3 :) 
Festlige damer gitt :) 


Som vanlig blir det mest skravling på en slik kafe med bare damer! Skulle hatt et par herrestrikker som kunne holdt oss litt i tøylene.....eller ikkje! HAHA

Fikk jo BEVIST i kwell at det ER et stort behov for menner 
i klubben, ja for da det dukket opp en NAKEN mann utenfor holdt damene på å ramle UT vinduet! 
Hekkan for et STYR de laga hihi 

Mulig at eg nå kan få dette buksebeinet over på 4 pinner 
og spinne vilt nedover med ei vrangbord etter hvert! 
Blir så bra atte :) Ja hvis eg ikkje sovner først ZzzZZzzZ

Men TAKK damer for en SKIKKELIG koselig kwell! 
It`s Good To be Back <3 





Ha en Riktig God Natt etter hvert, 
Sove Godt og Drømme Søtt :) 






Go`klem fra ei søvnig Vibbedille :) 

3 kommentarer:

Ruths datter sa...

Er innom en tidlig morgen for å ønske deg en god dag. Veldig trivelig med likesinnede på strikke kafe.
Klemz

Sylvia sa...

Ååååå......kan tenke meg dere hadde det koselig på strikkecafe i går kveld.
Morro når stemningen går i taket, og damene henger ut av vinduet pga en naken mann, he he...
I kveld arrangerer jeg også strikkecafe, og jeg vet det er mange som kommer. Gleder meg villt, for det er første cafeen etter sommerferien. Så er de skravle og strikkesjuke. Og vi skal ha et lite Garnsalg i kveld, overraskende , så da blir det nok ville tilstander.
Jeg bakte kake i går, som ikke ble heeeelt som ventet. Da ordnet jeg sakene, og nå er det Oreo-ruter, mmmmmm..jeg måtte jo prøvesmake!
Ha en fin dag i dag Vibeke.mdet skal iallefall jeg ha.
Klem

Wenche sa...

Strikkekafe er topp, naken mann kan av og til være en bonus. Bare av og til...