onsdag 30. september 2015

Er "In" med Grått i år-10 Nydelige Oppskrifter


Foto: Loop,London

Lett å se av det nye som kommer fra utvalgte designere at 
i år går det i lyse gråtoner-Lekkert, Lekkert og Lekkert! 
Er veldig svak for slike fargesammensetninger og det klirrer skikkelig i de arbeidsløse pinnene som ligger rundt omkring!

SE bare på denne RÅLEKRE saken over her; Sous Sous - vil også påstå at den er for omtrent alle for designeren har laget den helt opp i størrelse 68", men husk likevel at plagget er bredt som en del av designet :) 


Foto: Melissa Schaschwary

Opp til str 59"

Luen finner du HER og pulsvottene finner du HER


Foto:Brooklyn Tweed/Jared Flood

Opp til str 56"



Foto: Brooklyn Tweed/Jared Flood

Opp til str 56"


Foto: grasflecken 2015



Foto: grasflecken 2015

Opp til str 48"



Foto:Ankestrick

Opp til str 48"


Foto: Ankestrick

Opp til str 48"


Foto: Fashion Martina

WOW! Sier nå bare eg! Tenk så FANTASTISK å hatt en slik!?? Her er det viktig å "spille" på de riktige fargene, ja for en selv altså, Ååååå kjenner at det hadde vært GØY Å hatt en Crochet Cardi Berries


Foto: Melanie Berg


Nok en aldeles NYDELIG sjal fra Melanie Berg! Hun spiller virkelig på mine strenger....ehee....pinner! Kjenner det DIBBER skikkelig her nå! Helt perfekte farger er det også!


Blir fullstendig matt av alt det flotte som finnes eg og det kommer hele tiden ut NYE flotte ting! Mye av dette er nytt av året og eg VET at noe MÅ bare på mine pinner-snart! 


* * * * *


Svarte seg å krype til køys tidlig i går! Før midtnatt så sove eg og sov helt til kl 8 dvs over 8 timer herlig søvn! Men eg kjenner at det er kaldere om nettene for eg var helt øm 
og sår i halsen da eg våknet + tett i nesa! Meeen, det er sånn som forsvinner utover dager regner eg med :) 
Begge gutta her er i grunnen forkjøla så det 
er vel nesten ikkje til å unngå :) 

Forresten så er Jula over om 3 mnd, men eg hører rykter om at marsipanen og julebrusen er på plass i hyllene?? 
Må nesten bli pepperkaker og blåmyggost til helga da HAHA Det er utrolig godt forresten! Eg har slutt å irriterer meg over tidlig jul i butikkene, det kan alle andre ta seg av heller. Elsker jula, men ikkje helt ennå for selv om man ikkje vil bli påvirket er det ikkje så mye som skal til før det setter seg litt stress(forventninger?) i magen!

Det er jo MYE som skal gjøres før me kan ringe julen inn, tenk på ALLE de kakenboksene som skal fylles?? Og me som ikkje har kjøkkenmaskin en gang!! Det er til å bli stressa av skal eg si deg! Jepp, Kenwood`en gikk i gulvet med et brak og den svarte røykskya sto til taket hehe 
Hasta la Vista baby!

Tror eg må ta å pante litt flasker for maskin MÅ me ha om det skal bli HJEMMEbakt!


Jaja, gidder ikkje stresse over det ennå.....eller?? Hmmmmm

Neida, tar det KULI nå og skal KOSE meg med de FANTASTISKE ROSA sokkene her!
Hekkan de blir utrolig DEILIGE i disse fargene! Snakk om 
å lyse opp tilværelsen?? Kjenner du noen som lyser skikkelig opp i Hverdagen?? Det gjør eg og HUN skal få disse sokkene tenkte eg :) 
Håper bare hun digger ROSA hehe 
Ja for det må hun om disse skal brukes hehe


ANYWAY!
Snart helg OG Høstferie!




KOS deg og ha en
EVENTYRLIG 
Herlig Onsdag :) 





Go`klem fra ei utsovet Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: