onsdag 9. september 2015

Nydelige Strikkejakker og Herlig Garn

//Ren Reklame fra min side
Inneholder annonselenker

Design: Sanne Bjerregaard 

Ååååå tenk deg en lang herlige jakke i nydelige tynne Indiecita Alpakka??
Mmmm eg vet hvor mykt dette garnet er for eg har ei hylle full og nå fantaserer eg jo selvfølgelig om en STRIPETE deilig lang jakke!!! Hehe ja eg har 1 og 2 nøster av ALLE fargene *ler* Typisk meg! 

Oppskriften er på dansk, engelsk og tysk 
og du finner den HER!

Design: Rachel Søgaard

Aran mønster ER helt tidløs og ville alltid være in, egentlig ikkje rart for det er jo så lekkert + det er utrolig GØY å strikke! Jakken strikkes i nydelige New Zealand Lamme Ull

Oppskriften er på danske, engelsk og tysk 
og lekre AUD-finner du her 


Design: Rasmilla

Hvis du ikkje har oppdaget nettbutikken RASMILLA før var det jammen på tide! Der kan du finne masse flotte design + utrolig mye lekkert garn! :) 

Jakken over er Rasmilla`s eget design og heter Hættetrøjen- den strikkes i Finull og du kan kjøpe både oppskrift og garn hos Rasmilla, oppskriften blir GRATIS om 
du går for begge deler :) 


Design: Rasmilla

Nydelige Amaya som strikkes i det knallgode garnet Luksusgarn :) 


Design: Rasmilla

Nå får du også Linnea som voksen og den 
strikkes også i Luksusgarn :) 

Ja eg kan stå inne for ALLE garntypene i innlegget, eg har strikke i alt + eg har allmass i hyllene. Har nemligen vært kunde hos Rasmilla i flere år og elsker butikken hennes :) 

Kjapp og flott service er min erfaring :) Du bør virkelig klikke deg rundt der inne å nyte synet av alt det lekre garnet :) Mulig du få levere Visa`en til mannen i mens, ja eg mener-Det er trossalt fort gjort hehe 

* * * * *

Eg stupte til slutt under dyna eg og BURSOV i nesten 2 timer, formen ble ikkje så mye bedre men men. Fikk i meg et egg og tok en lang varm dusj og NÅ har eg inntatt sofaen 
i PYSJ allerede :) Ali er i sving med middagen: 
Grilla kylling m/ ris og salat-Lett kost for min mage :) 

Håper det bedre seg etter hvert iallefall......





KOS deg og ha en
HERLIG ettermiddag :) 



Det skal eg prøve på :) 






Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: