onsdag 9. september 2015

Legg noen Jordbær sammen med Trusene

Foto: nepenthe

Ja det er ikkje tull en gang! Eg strikket tidligere små Hjerter som eg fylt med vatt og tørka Lavendel og det lukter såååå GODT kan du tro! Har lagt de inni mellom alle pysjene mine, trusen og sokkene :) Syns i grunnen disse Jordbærene var søte så med tider og stunder når hjertene ikkje lukter 
lengre må eg ha noen slike :) 

Hvis du ikkje er så glad i Lavendellukt kan du tørke noen roseblader nesten gang du får noen- og så kan du kjøpe den aromaen du liker best og la bladene få noen drypp :) 



Slik ser en sliten Vibbedille ut som har sovet i over 5 timer 
i dag! Jaja fordelt på 2 økter da, men likevel! Tro når eg kommer meg i seng i kwell?? Hmmmm
Ja, det har vært en noe slitsom dag, lite fri mellom øktene kan du si....NÅR skal denne dritten være over tro?? Hmmmm Jaja MÅLET for morgendagen er iallefall å komme meg på SUS å få tatt de prøvene :) OG SÅÅÅÅ tar me HELG :) 


Akkurat NÅ er ryggen noen roligere så nå SKAL eg prøve 
å strikke litt! Har ikkje rørt pinnene i dag og sånn kan man ikkje ha det-Nop-Ikkje holdbart! 

Men du, vettu ka? Eg fekk jo et TIPS om ei SUPERFLOTTE Strikkebukse til voksne og eg kjente at eg dånte litt på meg altså- Ta en titt Her Hos Pickles og se hva du syns! :) 



Nå må du kose deg og ha en herlig Kwell :) 




NYT DEN!
Sove Godt etter hvert :) 







Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: