mandag 7. september 2015

Småplagg som varmer


Som vanlig må eg ha meg en inspirasjonsrunde på morrakwisten og den skuffer aldri! Ser ut for at eg MÅ strikke meg et par fingerhansker snart siden eg stadig dumper borti noen lekre! Nydelige Vinterhjerte er intet unntak! 
Oppskriften finnes på danske, engelsk og tysk og de er strikket i Arwetta-et garn eg har all mass av :) 



Et lekent og flott sett her designet av en Blogger som eg digger! Charlotte Kaae er utrolig flink til å leke med farger 
og teknikker og du bør virkelig ta deg en tur innom BLOGGEN hennes! 

Dette herlige Roositud føyer seg fint inn i rekker over ting eg virkelig VIL HA! At eg har et nøste i hver farge av det anbefalte garnet Indiecita Alpakka er jo helt eventyrlig :) Elsker alpakka!
Oppskriften er på danske, engelsk og tysk



Flet er absolutt en lue eg kan anbefale på det varmeste, den sitter så utrolig godt på hodet og når det strikkes f.eks i det anbefalte garnet Peruvian Highland Woll 
er den nesten uslåelig! 
Oppskriften er på dansk



 

Eg har strikket 2 slike luer til Jr og de er godt brukt kan du si! 
Elsker den flotte kanten som er strikket på disse :) 




Det herlige settet Galia er for barn mellom 1-8 år ca 
og strikkes også i deilig alpakka :) 
Oppskriften er på dansk


Hvem trenger vel ikkje flere gode pulsvotter? EG! 
Får aldri nok og disse Asta var lekre i sin enkelhet, 
strikket i Cinnia som er et herlig merino garn :) 

* * * * *

MANDAG! Jepp, It`s a NEW week! 
Herlig, herlig-det kan man da like? Eller?? Blåmandag?? Hmmmm Jaja da er det bare å gjøre det beste utav det :) Kan bare bli BEDRE da vettu :) 

Formen er fortsatt rolig og stabil og eg HÅPER det varer! 
Noe eg har glemt ut er at eg MÅ på SUS på ta noen prøver.....og det i god til til eg skal i CT`en 
Hmmmm Åååååå for et TILTAK

Opp der for å sitte i kø, for så å komme til ei på et 
Sitt-i-Kø-og-vent-på-en-stikk Labaratorium som IKKJE har tid til å ta seg GOD tid for å finne MINE årene! Nemlig! Alle sine årer er nemligen ikkje like og mine er så og si FRAVÆRENDE! Spesielt når eg i tillegg spiser lite......
de stikker èn gang i hver arm og gir opp 

*Ok, da må du sitte på anestesi avdelinge* å vente-og DER skal eg love deg at man må vente lenge! Er det en plass de springer, ja så er det jaggu der ser du! Eg sier alltid når eg skal ta blodprøve: "Stikk meg på innsiden av håndleddet" 
Da ser de bare dumt på meg og rister på hodet, når de så skal forsøke armen sier eg "Bruk svart nål og gå dypt" 
da ser de enda dummere på meg......

Til Informasjon: EG er med MINE armer hver gang eg tar prøver, du har aldri sett meg før!

Blir så irritert kan du tro-så ja, eg drøøøøyer den der "tappinga" der ja, iallefall til en god dag hehe

Nå skal eg gjøre et forsøk på å svinge meg her, shaine litt sånn overfladisk med blikket før eg får på meg noen Comfi klær og daler ned her i kroken og fortsetter på buksa :) 




KOS deg masse og ha en
STRÅLENDE mandag enten
den er BLÅ eller Rosa :) 





Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: