fredag 4. september 2015

Strikketøy til Helga+ En Heldig Vinner :)

Pattern&Images@2015 Amy Van de Laar

Da er det bare snakk om dager før det kommer frostrøyk ut av munnen på Jr når han roper "Hade" kl 0745 fra trappa. Dvs at NÅ er tiden inne for å legge alt annet til side og få noen luer, eller andre hodeplagg på pinnen! Jr har allerede noen dager hvor han har tatt på seg DUNJAKKEN!!! 
Jepp, han er en frostmakk, men 11 grader er heller ingenting å skryte av når du sykler til skolen :) 

Luen over er virkelig en lekker sak 
og oppskriften finner du HER! 

Ellers på strikkefronten har Knitty kommet ut med et nytt Issue og det er ganske så mye fint altså!


Da har EG bestemt HVEM eg skal strikke 
en Calorimetry til :) 

Husk at det var DEG eg ville strikke til, eg skulle ikkje strikke til deg for at du skulle gi den videre-da ville jo DU fortsatt sittet uten hehe Du er alt for snill :) 

Eg har ikkje blanda Random.com inn denne gangen, 
men eg har brukt hjertet og magefølelsen :) 
Noe me strikkere er kjent for så er det å hjelpe hverandre, 
ja hjelpe en strikker i nød-ikkje sant?

Dermed falt eg for Fru Kvile sin kommentar:

"Guri så nydelig :) jeg ønsker meg en Rooooosaish!! å jeg ønsker meg en slik fordi jeg har fått så vondt i hendene de siste mnd pga sykdom, så jeg klarer nesten ikke strikke mere i det hele tatt....Dessverre"

Dette skjønner eg måtte vært helt forferdelig så eg setter 
i gang med en Rosa-ish i løpet av helga :) 

Gratulerer!
Send meg adressen din på MAIL så får du den 
så fort eg får den ferdig :) 





JUHUUUUUU!!!!

Det er FREDAG og HelgeHandel står for tur!
Blir en tur til Sandnes for å hente hjem litt Grønnsaker!






KOS deg MASSE og ha en
Fortreffelig Dag :) 





Go`klem fra ei Vibbedille i ganske god form :) 

Ingen kommentarer: