tirsdag 15. september 2015

Kan man Strikke Kjærlighet??

Foto: Tamara Kelly

Kan man egentlig det?? En ting som er sikkert iallefall er at strikking hjelper på savnet, man glemmer seg bort en stund :) Ikkje bare bare å våkne opp til et innlegg Som Dette
det setter i gang et hav av undertrykte følelser og masken faller så lett og tårene triller-SAMTIDIG som det varmer et MammaHjerte av GLEDEN over å ha en så FLOTT datter <3 GODT å vite at hun lengter hjem dvs me har gjort noe riktig her hjemme og eg GLEDER meg ufattelig MYE til hun kommer hjem noen dager neste uke :) 

Innlegget til Solstråla fikk meg i modus for dagens første innlegg fra meg så eg skal bare OVERØSE deg med litt strikket Kjærlighet:

Bildet over:


Foto: Martina Behm



Foto: Tamara Kelly 



Foto: Monique B



Foto: roxycraft



Da er det bare å sette i gang å strikke seg litt LOVE, ja for eg bytter ikkje bort VÅR Kjærlighet mot noen ting! 


* * * * * 


Tror jammen ikkje eg var sykt dårlig igjen da eg våknet 
i morges!? Det var bare å kjøre på med Votaren altså, 
ingen vei utenom! Heldigvis virket de ganske godt en stund før me skulle gå slik at eg fikk i meg det vannet eg skulle :) Ikkje bare bare å holde seg hehe

Ute PLASKREGNER det så eg måtte jo småspringe bort på klinikken, kom inn der akkurat 10.15 slik eg fikk beskjed om og undersøkelsen skulle starte 10.30, dvs eg hadde 15 min på å få i meg resten dråpene. Jammen tror du ikkje eg kom inn AKKURAT på sekunder halv 11? IMPONERT! 

Det gikk så det suste og 2 minutter senere var eg på vei ut dørene! Kjappeste CT eg noen sinne har tatt hehe 
Resultatet kommer innen ca 1 uke, men eg ga beskjed om eg skal til legen på fredag for å få svar på de andre prøve så hun skulle skrive "Haster" på bildene mine slik at eg få alt på èn gang :) Satser på at det funker! Nå er det bare å krysse fingrene for REN plankekjøring fremover :) 


Været ute er ikkje så mye å snakke om annet enn at det er helt DIGG å sitte her i kroken i ren og fin pysj! Jepp, eg ble dassvåt fra bilen og inn! 
Det var ikkje dråper som falt, men FOSS! OMG! 

Satser på at ryggen, ja eller nyrene holder seg i ro resten av dagen for eg er sååå sliten liksom!
Er det FOR mye å be om å få èn dag hvile innimellom?? Hmmmm

Jaja, skal nå se om eg ikkje får ferdig bein nr 2 i dag-
DET hadde vært SUPERT!
Irriterende hvis eg må overrekke gaven med pinnen i hehe *Ikkje aktuelt* hehe 






Men du?
KOS deg hvor enn du er
og NYT det været DU har :) 





Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :) 

1 kommentar:

Kristin sa...

Klart man kan strikke kjærlighet. ;) Jeg gjør det i hvert eneste plagg jeg strikker jeg. :D