søndag 13. september 2015

"Oj! Er det BARE èn uke igjen!??"

OJ! Skal si at TIDEN flyr! Dagene går og ukene fyyyker! 

Det er bare èn uke igjen til "Siden" stenges og DU mister din sjanse, sjansen til å bidra og gjøre en ørliten endring her 
i denne herlige og koselige Bloggverden :) 

Selvfølgelig så snakker eg om 
Vixen Blog Awards! 20.september stenges muligheten til
å Nominere din Favorittblogger, ja du kan Nominere flere bloggere, ja så mange ganger DU vil! Mine Nominasjoner, ja de går til Anne Brith og Komikerfrue - 2 skikkelige grepa kvinnfolk som eg digger til TUSEN! Okei da, MÅ eg nominere en MANN også?? Ok, siden eg er FOR likestilling så kommer eg OGSÅ til å Nominere han Ørjan - 
digger tonen hans sammen med tastaturet! 

Enn meg da?? 
Er ikkje eg en "Liten" søt Strikkeblogg kanskje??


"PLIIIIS" hih


Helt ÆRLIG så syns EG det trengs en skikkelig Livssnyter 
i ordets rette forstand der OPPE på toppen, og hvis eg 
i tillegg kan ta med strikketøyet-
Ja DA blir det gang da, ikkje det?

Det er jo stort sett, Mote, Sminke, Interiør, Sunn mat 
og Trening, ja eller unge mødre på den toppen, 
er det INGEN som virkelig KOSER seg på "gamle" 
måten lenger?? Bare spør....

LIVSSTILS-Blogger er vel egentlig den kategorien 
eg faller inn under ;) 

Et STORT Pluss må være at det er INGEN som sliter SÅÅÅ mange pysjamaser som MEG i løpet av 1 år, 
nevner det sånn i forbifarten.....*Comfort*

Hvis DU syns eg eller noen av dine andre Blogger på listen fortjener en Nominasjon, ja da 
Klikker du deg inn HER , fyller ut de få linjene og VOLÀ du har gitt din nominasjon! :) 



Tusen Tusen Takk , for eg vet at flere av dere har stemt på nettopp meg og DET setter eg ufattelig stor pris på :) Blir eg Nominert, ja DA lover eg FEST her på Bloggen hehe 



Som du ser så er pysjen på og kwilen unnagjort, kaffien er på kanna og strikketøyet venter-ute regner det fortsatt, masse lys er tent og Kwellen blir perfekt i min verden :) 




KOS deg Masse og ha
en Herlige Kwell :) 






Go`klem fra ei uthvilt Meget Fornøyd Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Sylvia Iremark sa...

Da er stemmen på deg avgitt. Elsker bloggen din :)

Hilsen Sylvia

Vibbedille sa...

Tuuuuusen Takk <3