onsdag 2. september 2015

Fordi eg Fortjener det!

Jadda jadda eg HAR startet på enda noe nytt, du ser det at det ER på tide med påfyll både i Jr og min sin strømpe skuff! Dette har eg premiert meg selv med nå i kwell, men eg prøver så godt eg kan å strikke på Lekebuksa med tærene! Ja den dårlige samvittigheten melder seg med èn gang! 

Men siden eg syns eg fortjener denne herligheten på pinnene nå skal eg kose meg med dette resten av kwellen uten dårlig samvittighet, MÅ bare finne meg en God film å strikke til :) 
Har akkurat sett Run All Night - Kan ANBEFALES!


Må bare skryte litt til av Viking Sportsragg! JA, eg vet det er et sånn type Billiggarn, men det bryr meg midt i.....for eg DIGGER det hehe For deg som bor her i Distriktet så har de det på Coop`enAmfi Madla-Løp å kjøp sier bare eg
*Koser meg* Skikkelig GODT garn å strikke med :) 

Det eneste du da trenger er 
Gjør deg fortjent til et herlig strikketøy DU også :) 


DETTE er grunnen til at eg fortjener det! 
JEPP; eg karra meg opp av sofaen og RYDDA i dag, jaja, bare i stua da, men det ER en starte! Fikk satt de inaktive kurvene inn på "Gjesterommet" (pent og pyntelig) og de uaktuelle kurvene stablet eg i høyden på garnrommet og nå er det KUN aktive strikke/hekletøy i stua-Rent og Pent :) 
+ eg rydda mellom sofaen og bordet, alle oppskriftbladene er lagt i en skuff på soverommet(!!!)og eg fikk kasta en trimma bærepose med GRAPS!
Nå føles det SÅ herlig å sitte her, er liksom så luftig hehe


T.o.m. Stefano D`Milo syns eg fortjente en gave!!! 
Jepp, dette er en skikkelig flott gave i katteverden skal vites, eg skrøt hemningsløst av han, resultatet da er at han ruller rundt og setter seg ved siden av Godteriglasset sitt! 
SMART KATT! Da ble det litt godt på han da vettu :) 
Dvs me er alle fornøyde :) 

Etterpå var en totalt kaputt og sovna på puta 
i over 2 timer.....*VRAK* hehe
Det hjalp at Ali digget til en god middag + 
en skikkelig lang og varm dusj :) 

Nå kjennes alt bare herlig ut, ja hvis eg sitter helt 
i ro å bare strikker *ler* 
Blir nok enda bedre i morgen skal du se :) 





KOoOS deg videre med en fin kwell
og ha etter hvert en Riktig God Natt :) 





Go`klem fra ei Vibbedille med GOD samvittighet :) 

4 kommentarer:

Håndarbeidsfrua sa...

Så flink du har vært i dag. Klart du fortjener et nytt strikketøy da.
Herlige farger. Men kremt, kremt; hvordan går det med sokkene til Ali?
Kan ikke huske at det har blitt et helt par ennå. Mulig han fortjener dem ettersom han er så flink til å stelle med og for deg?
Onsdagsklem fra Liv

Vibbedille sa...

Hvilke sokker sa du? Hmmmm de har eg ikkje hørt om hehe

Hmmmm du mener de som har akkurat like striper bare de strike på pinne 2 i Opal Uni......DE sokkene ja, Joa, de ligger her i en liten søt strikkepose og eg tenker mye på de om dagen....Ali har sluttet å spør så kanskje eg bare må få de ferdige???? Åååå der kom den der samvittigheten snikende igjen.....hihi

Sylvia sa...

Superflink ryddedame!!!!!!
Mulig jeg også må ta i et tak her, hm.....
Skjønn spissmus du fikk av katten. Jeg får stadig sånne jeg også, og noen fugler kommer hun også med. Selvfølgelig skal det skrytes, men jeg er rask med å få de ut!
Såklart du måtte begynne med noe nytt, alt det nye garnet du har fått i hus.
Jeg er sjuk etter å starte på noe nytt, men NÅ skal jeg være standhaftig og gjøre ferdig det jeg har. Dessuten har jeg to digre UFOer som blir til to jakker, bare jeg tar meg selv i nakken. Men, den ene er vel nermere 6 år, og jeg har ikke såååå lyst lenger, uff.
Her regner det I DAG OGSÅ!!! Men jeg ser Glimt av sol. Mulig jeg må gå meg en tur? Har fri i dag :)
Du, de sokkene til Ali.....de tar du frem, og strikker 5 omganger på dem hver dag. Da blir de til slutt ferdige, og Ali blir varm på beina.
Ha en fin dag.
Klem

Fjordheim sa...

Så flink du har vært. Jeg har et arbeidsrom som
burde vært ryddet. Kanskje jeg skal ta litt hver dag
så blir jeg vel ferdig til slutt. Har plass til å
oppbevare ting i naborommet mens ryddingen pågår.
Det er min manns rote/hobbyrom. Og han skulel også ha
ryddet, så kanskje vi skulel drive der litt begge
i stedet for å sitte flere timer på data om kvelden, hehe
Men i kveld er det jobb på meg. og i helga hyttetur,
så da kan vi ikek starte for over helga. På mandag, kanskje, hehe
De sokkene ser friske ut Herlig farge. Selvsagt må du ha nye sokker,
og fortjener de gjør du jo så absulutt.
Har etpar sokker til min kjære som jeg begynte på for
mange år siden. Den ene er ferdig, den andre er jeg
kommet langt på. Men så oppdaget jeg
feil på mønsteret som jeg ikke finner ut av.
Dermed blir det visst dårlig med sokker til min kjære, hehe
Ønsker deg en herlig torsdag :) Snart helg
Kos deg :)