onsdag 23. september 2015

En FANTASTISK Overraskelse!

Av og til blir man rett og slett skikkelig "tatt på senga"
Det ble eg jammen meg i dag kan du trygt si!
Se bare hva som dompet ned i postkassa vår, ja sånn helt uten videre og uten noe avsender annet 
enn at den kom fra et forlag!


Den Utrolige Votteboka til Jorid Linvik som eg har hatt lyst på siden den kom ut! Å du store fantastiko så mange flotte votter! Hele 45 oppskrifter og mønster! 

Nå er det bare å produsere MASSE mer tid for eg er bare nødt til å ha et par eller flere av disse:


Sjiraffen er jo bare såååå bedårende, 
for ikkje å snakke om....


.....KUA! <3


Ugler vet du jo allerede at eg digger, Kloke skapninger!


Eg er så satt ut og lurer skikkelig på HVEM som har sendt meg denne? Ingen lapp i pakken, ingenting, Hmmmmm

Men eg skal LOVE deg, hvem enn du er;
DENNE boka skal virkelig slites ut og eg skal 
virkelig KOSE meg!
Eg har 2 perfekte farger i Finull til Sjiraffen så ikkje bli sjokket om noe dukker opp på pinnene i nærmeste fremtid-tror bare eg skipper alt som heter Julegaver i år-Ha`ke TID! HAHA

Dagen min ble, tross i ganske mye vondt, 
faktisk UTROLIG herlig!
Skulle ønske eg kunne gitt noen en KLEM som 
TAKK for denne FLOTTE boka :) 
Uansett; TUUUUSEN TAKK <3 


Kjenner at eg etter hver må kapitulere litt og krype under dyna for "ryggen" er jammen ikkje god.....nei, eg har vel hatt FOR mange gode dager nå, så nå var det slutt! 
Jaja de virkelig GODE dagene kommer nok igjen, iallefall om man er tålmodige, og DET er noe eg er iallefall :) 




Anyway, 
KOS deg og Ha en
STRÅLENDE herlig
Ettermiddag :) 






Go`klem fra ei meget forfjamset og veldig GLAD Vibbedille :) 

5 kommentarer:

Anne Elise sa...

Burde vel ikke kjøpe den, men det kan hende fristelsen blir for stor!!

Mammaka sa...

For en hyggelig overraskelse! Sikkert noen som mener at du fortjener den flotte boka :)

siddisisalou sa...

Var det noen som virkelig fortjener en overraskelse i hverdagen er det nettopp deg !
Dessuten er det ganske utrolig at du viser en så stor gleder for en NY strikkebok. Kos deg, og vi andre gleder oss til å se alt det fine du tryller fram.

Sylvia sa...

Du er heldig som fikk den boka, Vibeke. Men ærlig talt, den er du vel fortjent!
Jeg har planer om å ha den i butikken. Jorid designer så fine og flotte mønster med et Glimt i øyet.
Lurer på hva du skal strikke først?
Var det Giraffen tro?
Ha en fin kveld.
Klem

Hilde sa...

For en herlig overraskelse. Mange tøffe votter i den boka.
Ha en fantastisk dag!