mandag 14. september 2015

NÅ er eg Skikkelig Drittlei!

Neida, man må ikkje få FOR mange moderate og GODE dager-for all del, man kan jo rett og slett blir bortskjemt! 
Kan ikkje i min villeste fantasti skjønne at det ikkje snart er tomt for steiner? Eller at den ene som irriterer ikkje bare kan komme seg ut!? Men at den skal danse og spille HEAVY 
i min rygg er ikkje akseptabelt-
Blir retten og sletten litt sprø her eg sitter!

Skal heldigvis i CT i morgen så håper eg på litt svar....


Tenkte bare eg skulle gjøre akkurat det samme som.....

.....Milo! Nemlig SOVE! 
Skal krype langt under dyna og bli DER noen timer :) 
Det er den eneste plassen ryggen ikkje gjør vondt, 
det er i senga.

Sitter her med varmeflaske og prøver å strikke for nå MÅ eg komme meg i mål på denne buksa.


VELDIG fornøyd med lomme 1, nå er eg straks klar for vrangbord på bein nr 2 og så er det en lomme til :) 
Satser på at kwellen blir mye bedre enn dagen iallefall :) 

Oppskrift på den superflotte Lekebuksa, 
ja det finner du HER! 
Eg strikker min i Østlandsgarn og et halv nummer mindre pinne enn hva oppskrifta sier :) 




Håper du har en fin dag iallefall!
KOS deg og NYT den :) 




Go`klem fra ei VELDIG sliten og lei Vibbedille :( 

2 kommentarer:

Ann-Kristin Elstad sa...

Er lov å bli lei, og jammen skjønner jeg deg godt! Håper du får noen oppklarende svar etter ct i morgen, og at dere kommer frem til noe som kan gi deg gode dager fremover <3
Masse god bedring fra meg!

Bundingen sa...

God bedring fra meg også!
Håper timene under dyna har gjort deg godt
og at kvelden blir brukbar.
Lykke til med ferdigstillelsen av buksa!


Klem