lørdag 5. september 2015

Himmelske Bananer!

I 20 tiden "slapp" steinen som har gjort dagen 
til et levende hekkan! Tenk deg at du har 30 kleklyper stramt kløpet fast på ryggen, PLUTSELIG popper alle av og du blir heilt salige i blikket! SÅNN føltes det ut! Kan ikkje beskrives! Like herlig hver gang og nå har det dessverre blitt noen ganger og eg håper at hver gang er den siste!

For den spesielt intresserte kan du lese om hvilket 
helsikken nyrestein er HER!


Ali måtte haste avgårde for å få mer medisin i hus-festlig når det er kun 5 tabletter i pakken, går fort tomme da hehe 

Da han kom hjem hadde han med seg ei skjønn rose som han overrekket sammen med et kyss!
At det i utgangspunktet var en Ap-Rose gjør ikkje meg noe, det er TANKEN som teller <3 


Han disket opp med snadde Lørdagskos: Bakt Potet med sprøstekt kjøttdeig, mais, løk litt rømme og dressing-Dessverre kom denne kladask i retur......Ja det er helt vanlig at kvalme & oppkast følger nyrestein-akkurat som om eg ikkje har nok av det fra før av!??


Men etter at steinen flyttet på seg kan du si det smakte med ISKALD sjokoladepudding med Mariekjeks! 
Mmmmmm det var godt kan du tro! 

Vanligvis lager han med et lag sjokolade og et med karamellpudding, men karamell har ikkje vært å oppdrive på butikkene på flere måneder.....
Tror eg må sende en mail til Freia!?


Nå først nyter eg kwellen, velger å se bort i fra at øynene har begynt å sige-eg SKAL sitte å se film og strikke en stund! 
Nå mista eg fredags kwellen, det får være nok! Men, nå er det iallefall GODE muligheter for at søndagen 
iallefall blir SUPER!


Slenger med et skrytebilde nå på tampen, ca. 3,5 mnd UTEN biting og eg syns virkelig neglene er blitt fine! *STOLT* 
Nå håper eg bare de varer ei stund :) 

Har du klart å slutte du?
Går det greit? 
Har du koset deg med spreke neglelakker i sommer? 
Det har eg! JuHuuuuu

* * * * *

Kjenner eg meg rett så sover eg nok om 1 time MAX 2 hehe MEN, det vil jo bare si at eg får en tidlig start på søndagen som igjen vil si en lang og flott dag :) I morgen er det meldt et strålende vær og 14 grader så hvis eg er heldig er formen skikkelig bra og me kan ta en tur UT! 
Det har eg virkelig savnet!




Men Ok, 
Nå må du han en fortsatt fin kwell
og en Riktig God Natt etter hvert :) 





Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille ;) 

2 kommentarer:

Torunn Elisabeth sa...

Vet hva du snakker om når det gjelder nyresten. De har ført til flere sykehusinnleggelser,to ganger knusing. Får panikk når det kommer smerter i den regionen. Håper får din del at den har roet seg,for dette er slitsomt,det vet jeg. Ha en god natt og en fin søndag.

Unknown sa...

Når det gjelder Neglebitingen min sluttet jeg med det for mange år siden, og har holdt meg!! Har sett resultatet etter mamma sin neglebiting(nesten ikke noe negler igjen) da ble det stopp for min del!