søndag 27. september 2015

Eg Ble Rørt til Tårene!

Av og til skjer det de eventyrligste ting i hverdagen, ja som et lyn fra klar himmel-Det er DISSE øyeblikkene som må nytes.
Det kan være noe noen sier til deg, skriver til deg eller gir deg f.eks. Ja, HverdagsGLEDER kan bestå av så mangt, 
det er bare DU som kan avgjør hva som er Gleder for deg :) 

Du kan si det var litt Hell i Uhell at eg gikk i postkassa i dag, eg skulle jo på Joker og kjøper sterke drops til Jr siden han er syk og dermed kikket eg jo av gammel vane oppi kasse 
og DER lå lørdagsposten! Og den var til MEG! 
En litt tjukk konvolutt uten avsender, hmmmmmm

Eg kjørte nå til Joker og lot vente med å åpne posten, 
det liker eg best å gjøre hjemme :) 

Da eg var hjemme igjen, kokte eg ny kaffi, stelte litt for Jr + eg skifte klær før eg dalte ned her i kroken min, DA åpnet eg konvolutten.....SE hva som var inne:

Syns DU det er rart at eg ble helt satt ut!?? Mens eg leste kortet så trillet det tårer, ja eg er lettrørt, iallefall når det kommer til slike ting! Tenk at NOEN hadde tenkt på meg med disse NYDELIGE fingerhanskene!! Eg satt bare å måpte 
og Ali bare lo av meg hehe 


Eg vet at eg har KNÅLT om min angst her på bloggen, angst for å strikke FINGERhansker *ler*  Men at noen "der ute" skulle finne på å strikke et par til meg, ja det er jo så alt for mye! Rart eg ble satt ut?? De er sååå myke og utrolig herlig og de passer aldeles helt perfekt! Mulig eg må file et par negler (JA de er blitt utrolig lange) men det er bare så eg ikkje skal slite hull i fingertuppene hehe


Sitter bare her og nyter synet av disse vakre eg, ja de henger så fint over sofaryggen :) Nå kan det bare bli guffent 
og KALDT ute for er eg KLAR :) 
Disse kommer nok til å bli brukt en helt masse for disse kan eg jo også kjøre med :) 


TUSEN TUSEN TAKK, Henriette! Eg vet ikkje hvem du er eller hvor du bor, men du skal vite at disse falt virkelig i smak og eg satte utrolig STOR pris på de-DU gjorde dagen min 
i dag FULLKOMMEN :) Der tok du meg virkelig på senga, 
og det på en søndag!





KOS Deg masse og ha
en STRÅLENDE herlig
Ettermiddag :) 






Go`klem fra ei utrolig GLAD Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Unknown sa...

hvor er det bare skønt at der findes så søde mennesker der har tanke for andre:)

Gunn Kristin sa...

Kjempekoselig med slike overraskelser :)