lørdag 19. september 2015

Happy Dag, Happy Color - Oppskrift på en Herlig Dag

Foto: Veera Valimaki

Sjekk DE  fargene da!?? Det er jo virkelig til å bli HAPPY av, eller hva??
Da er det bare å fortsette nedover The Happy Street!


"Ka eg har tenkt å gjøre med det?"

Jo, det skal eg si deg; Nå snart, må bare få Jr ut dørene først-Ja han skal på Kino alene med kamerater for første gangen, STOR Happy Stas i heimen skal vites :) Når han er utav dørene skal eg hoppe i dusjen og bruke de herligste dufter for DET trenges på en klissete HAPPY day :) Jepp :) 
Det er jo LØRDAG :) 


Ble smittet av bildet til Veera og har gjort klar sokkene som eg skal kose meg med når eg er ferdig I-Corden :) 
Ikkje bare det! Eg har funnet ut at eg skal gi disse sokkene bort til den mest HAPPY personen eg kan komme på! 
Ja nå kan du lure hehe Får vel røpe det her i bloggen etter hvert, først skal eg knusekose de ferdig :) 



Men FØR Kos, kommer det "Plikten" - Her er det ca 90 cm ferdig I-Cord, dvs det er ca 10 min strikking igjen, ja hvis eg ikkje DILLER for mye HAHA Er jo kjent for det :) 

Skal eg si deg noe? Det var slettes ikkje så "grusomt" 
å strikke den I-Corden, NOP, det gikk jo såååå mye kjappere enn eg husket- *LYKKE* Fin ble den også :) 



Ute er det SKIKKELIG kosevær og det skal som 
du skjønner virkelig utnyttes! 
Formen er ikkje så aller verst heller, ja hvis eg ikkje klager- ikkje mer enn at en HALV dose medusin klarte 
å fixe det i allefall :) *Kryss i Taket* :) 

I kwell skal me KOSE oss og NYTE Ali sin herlige lammesteik! Mmmmm Jepp, han har "laga" den selv av 
å utbeine et digert lammelår og dandere det til 
og i dag skal det tilberedes :) 
Gleder meg masse for den maten er helt MAGISK :) 


Men nå skal eg ta å organisere litt med guttene 
her å få de ut dørene :) 
Deretter fyker eg inno dusjen 
og er klar for å innta kroken min :) 





KOS deg  masse og ha en
HAPPY DAY :) 






Go`klem fra ei HAPPY Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: