torsdag 17. september 2015

På en Regnfull dag Trengs det OPPSKRIFTER!

Foto: Heidi Kirrmaier

Oh Yes, det er meldt en skikkelig REGNTUNG dag og verre skal det bli sørpå der Solstråla bor! Anbefalte henne redningsvest og kano, men eg tror ikkje hun tar det så høyt :) Med en elv som nærmeste nabo håper eg Metrologisk Institutt tar helt feil av været de meldte der! 

Andre planer enn å kose meg her i kroken har eg egentlig ikkje, dagen etter migrene er alltid litt sånn i Vakum + at eg var nødt for å kjøre på med nyremedusin da eg sto opp, 
da hadde eg sikkert vært våken 37 og en halv gang siden 
kl 4 pga dårlig stillig for ryggen......Nå kjennes alt ganske greit ut bortsett fra at eg kjenner at det blir en kwil eller 
flere utover dagen hehe

MEN, tilbake til NÅ, hva er vel bedre på en slik dag enn bare sitte å sulle? Eg har funnet passende oppskrifter for dagen og starter med After The Rain på bildet over 


Foto: Isabelle Allard



Foto: Alina Malina



Foto:Anne Hanson



Foto:53 chevy


Foto: 2012 by caron International Yarn

Hvem har vel ikkje hørt at det regnet KATTUNGER??
Nå kan du iallefall hekle de :) 


* * * * *


Jaggu meg er det helg IGJEN i morgen! Syns ikkje me gjør noe annet enn å hente hjem HelgeKosen! Men denne helga blir KJEKK! Eg skal gjøre i stand rommet som Solstråla skal sove på for hun kommer hjem enten på søndag eller mandag og DA skal me KnuseKose i mangen dagen :) 
Ååååå men eg GLEDER meg <3 

Ellers må eg få unnagjort en legetime i morgen tidlig! TIDLIG! Kvart på 9, eneste positive med akkurat det at det er sannsynligvis lite og ingen venting! Greit Nok :) Da HÅPER eg på fine svar på ALLE prøver og tester eg har tatt i det siste og krysser fingrene for at det er INGEN overraskelser, ja for det er slettes ikkje alle overraskelser som er noe 
å samle på......Deri fra går turen til IKEA!?!?!?!?! 
SAY WHAT!???? Jepp, me MÅ ut der i den mareritt byggning å hente hjem en madrass til Solstråla si seng......
ja for det var jo noe av det hun tok med seg da hun flyttet :) Deretter blir det vel den vanlige handlinga og henting av Jr før det er hjem å skalke alle luker for å ha ei herlige helg :) 

Men først skal me gjennom dagen i dag, regner som sagt med at det må blitt litt soving og ellers sitter her å håpe på mye bedre dager :) Dette må da snart være OVER?? 
Noen andre som har vært plaget med nyrestein i over 1 mnd i strekk??? Fortell i tilfellet hva du måtte gjøre eller om det bare plutselig gikk over-Ja hvis du vil altså :) 

ANYWAY!




Nå MÅ du kose deg og ha en
Fortreffelig Herlig Torsdag :) 





Go`klem fra den store optimistien Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: