søndag 20. september 2015

Gratulerer Med Dagen + Koselige Oppskrifter


I går ble den herlige Sjarmøren 4 år og i dag ble det feiret med koselig selskap og god kaker :) 

Siden Jr våknet med migrene i dag var det bare Solstråla 
og eg som dro ut-JEPP, hun kom hjem i går kwell og det var KUN eg som visste det hehe 


Sjarmøren liker tydeligvis å få ULL :) Han smilte bredt iallefall og gaven som var Lekebuksa falt i smak, stas med Diamanter i lommen :) 

Han er jo bare SÅÅÅÅ skjønn! <3 


Godt fornøyd med egen innsats på denne gaven :) 
Blir nok ikkje den siste buksa av denne sorten :) 

Buksa er strikket på pinne 3 og 3,5 i Østlandsgarn
og hele herligheten veier 294 gram :) 


Foto: Mamachee

Hvis du snart har et lite bursdagsbarn selv kan du jo ta 
å hekle noen slike Party Hatter! Lag de i striper og diverse mønster/farger så får du en koselig setting-eller kanskje du har et Tema? Utrolig søte var de iallefall :) 


Sånn ellers nå ser du jo at eg er knall klar for kwellen :) Solstråla hadde med seg gøyalt leketøy hjem: Selfie-Stang! HAHA Ler så eg griner! Men det ble da ikkje helt galt til 
å være nybegynner hihi 

Eg kjørte Solstråla til en venninne etter selskapet for hun var nesten underernært på venninneprat så hun blir der til 
i morgen :) Siden hun skal være hjemme hele 
uka får me tåle det :) 
Ååååå det er SÅÅÅÅ herlig å ha henne hjemme kan du tro, for når hun nå reiser tilbake kommer hun ikkje hjem 
før lille julaften......sukk.......

Men NÅ ser du, NÅ skal eg se ferdig Cliffhenger
Ja det ene etter hverandre overlapper hverandre her hjemme og det har blitt lite Me-Time, men NÅ! :) 





KOS deg masse og
ha en HERLIGE Kwell :) 











Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille :) 

1 kommentar:

Sylvia sa...

Næmmen, sjarmører har jo blitt en skikkelig Storsjarmør, jo!!!
Så stor han er blitt. Babypreget er borte vekk.
Morro at han setter stor pris på myk hjemmestrikk. Veldig genialt med de diamantene i lomma, da.
I dag har jeg sittet noen timer ute i sola, og smelta bort. Samtidig monterte jeg, og strikket halskant på Feriestrikketøyet .
Får se om jeg rekker å blogge det i morra......for nå har jeg begynt på enda et prosjekt, og glemte nesten at jeg har to andre liggende...uffda.
Så gøy at Amira kom overraskende hjem i går. Må dere kose dere masse denne uka.
Sophia har hatt stallvakt hele uka, og kom heller ikke hjem i helga. Dessuten er hun syk med influensa. Jeg gleder meg såååå til helgen, når hun kommer hjem. Da skal jeg skjemme henne bort.
Nyt resten av søndagen. Den er DIN?
Klem