fredag 25. september 2015

SOAKER-Kjappe og Tøffe Gaver til de aller minste! - Gratis Oppskrifter

Foto: Vibbedille

SOAKER! Bare navnet er jo ganske kult  Hvis man ikkje har hørt det før tenker man;"Ka inni granskauen er DET!?" 
Men eg skal love deg at det er kjempe gøy å strikke! Det er noe du kan starte på bare et par dager før du får vite du trenger en gave! Det finnes 100-vis av forskjellige, men den som står høyest på mi liste er Turtle Butt- har strikket ganske så mange av den! Eg strikket mine 
Ble skikkelig gode og alle har blitt tatt i bruk :) 


Foto: granaloGirl



Foto: CrazyHatLady

GRATIS


Foto: Connie Stults

GRATIS


Foto: dandelions2

GRATIS


* * * * *

Hører rykter om at det har tordnet og regnet noe sykt i natt?? Har ikkje hørt en lyd eg, sover som en stein når eg første sovnet hihi Ali påstår også at eg tok 3/4 av senga så han har ligget på kantet og holdt seg fast *ler* Jaja hans feil når han ikkje vekker/dunker i meg hehe Dermed krøp han inn i senga en times tid nå :)

Solstråla er ute en tur med en venninne og i kwell skal Jr UT! UT på en fredagskwell liksom i en alder av 13 år!?!?! 
Ja det er stas det, selv om det "bare" er til skolen for fredagstaco, film og overnatting- Jr skal derimot hentes kl 23 for han liker slettes ikkje å sove i sovepose på et gulv! 
Han er ALT for glad i god nattesøvn + det å sove lenge på en lørdag :) Gutten som vet hvordan han vil ha det :) 

Siden Solstråla er ute blir det noe sen handling i dag og det spørs om ikkje bare mann og barn må ta seg av det-
får kjenner det litt an på "ryggen" :) 

Vettu? Nå har eg KUN 4 fellinger igjen på første vott! 
FY SØREN dette var et KJEKT strikketøy-det går jo som en DRØM! Elsker å strikke i Finull så det hjelper jo godt på :) Kan ta å vise deg den litt senere i dag, 
kanskje eg også da har en tommel? :) 

Nei nå RAMLER det ned ute igjen! 
Skikkelig herlig Inne-Kose-Strikke-Vær :) 





KOS deg og NYT en
HERLIG Fredag :) 





Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: