mandag 21. september 2015

Fikk et KU Spørsmål! 10 Strikke/Hekle Oppskrifter

Foto: Red Heart

Etter at eg la ut innlegget med Uglene fikk eg et spørsmål av ei som var likte Ku`er bedre! Hvis eg hadde tid og lyst om ikkje eg kunne finne litt gøyale/fine ting omkring ei KU! 
Joda, klart eg kan det hehe Kuer er virkelig kjekke dyr 
og HVEM syns vel ikkje at eg kalv er nydelig??

Kjører på eg så MØøøøø i vei! 

Sjekk de FANTASTISKE tøflene på bildet over??



Foto/Design: Jorid  Linvik

Eg kan slettes ikkje komme uten de FANTASTISKE 
Ku vottene til Jorid! Det er bare noe av det flotteste eg har sett og de har stått på lista lenge! Har flere av hennes votter, men kjenner at tiden bør snart være inne 
for noen skikkelige KUle noe! 

Mønster til disse kan du kjøpe i Jorids Mønsterbutikk! 
Der vil du også finne utrolig mye annet lekkert!


Foto: Jazmo Tennant

Treningsnarkomanen slipper heller ikkje unne KUene! 
Fresh opp Kettlebell`en din!


Foto/Pattern: DeliciouseCrochet/Paola Navarro

Denne FANTSTISKE KUen har eg kjøpt oppskrifta på for lenge siden og eg kan som tidligere ANBEFALE 
Paola sine oppskrifter!


Foto:garykennedyintarsia

Hvem liker vel ikkje ei real KUl hånddukke??


Foto: by melissa



Foto: Amy Orosco



Foto: DALE Garn

WOW! For en skikkelig herlige dress! 
Oppskrifthefte nr 27014 kan du kjøpe Hos Dale


Foto: ChewySocky

KANON DIGG! *ler meg ihjel* BURDE HATT!



Foto: DRG

Må nesten le litt til! hehe


Det er helt UTROLIG hva man finner *der ute* på nett altså! Man leter liksom ikkje, men man finner jo noe hele tiden :) 
Da er det bare å strikke og hekle i vei, 
me vil ALDRI bli arbeidledige hehe

* * * * *

Eg er i full sving med å dyrke amøbetilstanden her i kroken og skal egentlig gjøre fint lite :) 
Har litt eg skal strikke på og tvinger tanker på fra OM eg muligens skal tenke litt på Julegaver?? Hmmmm har så mye annet eg VIL kose meg med og har heller ikkje fått inn noen spesifikke Gaveønsker så da koster eg det langt under sofaen enn så lenge :) 

Kanna med kaffi er full, en maskin med klær er satt på og eg skal fortsette å kose meg  filmer med Helten min i hehe 
Nå er eg i gang med filmen Demolotion Man
kjekt å se litt sånn "gamle" filmer :) 

Ungene kommer nok hjem etter hvert og da går nok dagen SWOSJ og så er det kwell :) 





KOS deg og NYT en 
Nyte ettermiddag!






Her skinner Sola og det er vindstille :) 
NYDELIG Høst :) 
Bør snart ta meg en skogstur og finne litt kongler, 
nøtter og annet kvistkast :) 
Pleier du å gjøre det? Ja for så å "lage" noe fint? 
Tenkte eg skulle prøve det ut :) 






Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: