fredag 4. september 2015

Helgens Strikketøy ligger klart

Åååå men eg har MYE kjekt eg skal KOoOSE meg med 
i helga kan du tro! Hva med deg? Har du gjort klart i kroken? Alt innen rekkevidde eller??

Har ikkje tatt i strikketøyet enda i dag, men eg er ganske klar til å sette lommemaskene på Lekebuksa over på en hjelpetråd og DA er det ikkje lenge før eg kan dele til beina! JUHUUU dette var et gøyalt strikketøy! 


2 omtrent like sokker, men akk så forskjellig nytelse likevel! 
Tynne Sokker eller Tjukke Sokker alt etter 
hva man foretrekker :) 


Dessuten skal eg legge opp til en ny Calorimetry 
som eg skal sende til Fru Kvile :) 

Dette blir nok ei fine helga, ja hvis nå bare formen 
kan ta seg sammen!!


Prøvde meg på litt herlige middag som Ali hadde laget- 
stekt sei m/poteter, løk, salat og kokte grønnsaker
Sendte meg fluksens til seng og enda henger en dyp 
og "vuggende" kvalme igjen.....
Ja det er skikkelig KJIPT altså!


ANYWAY, så håper eg både din og min helg blir bra!
Me måtte innom Europris som nevnt å ha LYSPÆRER 
(Nå kan eg starte på Garnrommet!)
Endte jo også opp med å kjøpe LørdagsSnop der hehe 
Billig og utrolig mye fint og Godt!
Jr fikk STORE øyne da han så posene hihi


Tar meg en tur på badet eg og får noe kaldt vann i ansiktet og tar på meg en god og varm genser, ja så regner eg med at formen kommer etter hvert-kan jo ikkje bare ødelegge helga sånn! Hmmm





KOoOS deg masse og ha
en Fine Fredags Kwell
og ei HERLIGE Helg :) 






Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille :) 

4 kommentarer:

Gunn Kristin sa...

God helg til deg også! :)

Anonym sa...

Planene for helgen er klare:jobb 3 netter:). Helgestrikk er også klart, har kjøpt litt senjagarn på nille. Blir sokker og votter til jul på flere:). Vottene skal strikkes av restealpakka tenker jeg.
Riktig god helg og håper kvalmen gir seg litt.
Klem fra nattugla

Kristin sa...

Herlig farge på de sokkene da. ;)

Jeg har selv handlet 34 nøster med Sportsragg i dag. Har en Vikinggarnpusher i nærheten her som selger nøstene til 10 kr stk og det er jo en superpris. Men det å velge farge var neimen ikke lett. Skal bruke mesteparten til en kjole da, så det ble en pen blålilla farge denne gangen. Og noen knalloransje nøster som skal bli til skjerf som skal doneres til Kirkens bymisjons skjerfprosjekt. :D

Håper kvalmen er på retur nå så du kan kose deg med strikkinga i kveld. :D

johanne sa...

Ønsker deg en fin helg, håper formen stiger utover kvelden...
Har masse strikking klar for helga her og.... Et par sokker først ferdig med første sokk...... Så har jeg igjen ermene til en babykåpe, og en jakke til trønderbunad som skal monteres, str 3 år.... osv.... God strikkehelg.!.