onsdag 16. september 2015

Eg ELSKER Kule og litt Sprø Sokker! -Oppskrifter


Foto: Rowan Yarns 2012

Sett noe SÅÅÅ stilig som dette bildet med DE flotte sokkene!?? Ååååå eg ramla pladask, ja det er nesten som om eg bare MÅ ha et bare nye (les:velbrukte) 
sko til vinteren! 

Tror nesten eg må starte med å strikke meg et par 



Foto: Drops Design




Foto: Interweaves Press

Her var det selvfølgelig de FLOTTE leggevarmerene eg falt for; Inishmore Hat and Leg Warmers
Eg bruker en god del leggvarmere om vinteren, men det er jo en skam å si at alle de parene eg har er fra Cubus.....
på tide å strikke seg et par kanskje??


Foto: Ibnik



Foto: Twinkerbell

ALLE sokkeelsker med Respekt for seg selv BØR jo 
ha et par slike?? Eller??
Har eg nevnt før at eg har "angst" 
for å strikke fingervotter?? *ler*

* * * * *

Eg skrev så tøft på FB i går at eg hadde bestilt en Super Dag til i dag, burde nok slettes ikkje vært så kjepphøy nei.....HEKKAN for en dag, men hvis eg skal se det POSITIVE i det har eg hatt den PERFEKTE migrene dagen-Ja for DE finnes også :) 

Våknet som vanlig 7 tiden med DEN ryggen, pga av at magen min OGSÅ slo seg vrang fikk eg ikkje i meg medisin for nyrene før langt utpå formiddagen....Nedtur.......så var det på tide at hodet KLIKKET, snakk om at migrene kom som et LYN-Ja ha ja, den tiden i måneden står for tur- Kjør på- 
I halv 10 tiden var det på tide å dukke under dyna, men først klarte eg å fremprovosere en skikkelig Oppkastrunde, 
Ja det hjelper! Sov til Halv 2 ca, fikk lagt ut blogginnlegget m/bønner, en runde med å rope på elgen igjen før eg fant senga samtidig som Ali inntok kjøkkenet for å lage middag.

Vanligvis hvis eg skal ha meg en kwil, er det greit at det er litt rolig, men når eg har migrene det være bråk! Passet PERFEKT at Ali herjet på kjøkkenet med gryter og tømming av oppvaskmaskin, supert at me har soverom vegg-i-vegg med kjøkkenet :) Eg sovnet og Zzzzorket med et frossent håndkle rundt hodet og sov til halv 6, 
da vekket Ali meg med nytrakta kaffi :) 

Sto opp og var ganske murren ennå, men da kunne eg få 
i meg nye medisiner og ikkje minst ta meg en LANG varm dusj og smette rett i en pysj-HIMMELSK!! 

Allerede kl halv 7`ish kjente eg at migrene begynte å slippe og nyremedisinene virket!
HEAVEN! 

Nå trenger eg IKKJE være kjepphøy for eg føler på meg at kwellen blir ganske så BRA! Tror faktisk eg skal 
sjekke ut strikkelysten, ja, du vet, 
den buksa MÅ Være ferdig til SØNDAG!!!

Håper i det minste at DU har hatt en Herlig dag??




Ønsker deg en KOSELIG
og Herlig kwell :) 






Go`klem fra ei OVERlykkelig Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: