søndag 27. september 2015

Følte meg som DEN Hobbiten!

Satt her i kroken min eg vet du, der Ali plutselig kommer 
å spør om eg vil bli med på tur, "Ja så tar me med en kopp kaffi og rusle litt liksom", sa han. 
Ok tenkte eg, koffor ikkje liksom :) 

"Greit", sier eg, 
"Gå å ta på deg noge så går me med ein gang"  

Dermed forsvinner me inn på hvert vår rom, ja han har skapet på gjesterommet og eg på soverommet, då eg møter han i gangen holder eg på å LE meg ihjel!!! 

"Herregud, EG ser jo ut som DEN Hobbiten jo" 
Brølte eg , han bare smilte og sa det var greit så lenge eg gikk et stykke foran han når det kom folk HAHA 


Ja, ikkje sant, her har du meg; Kledd komfortabelt for å ta en kopp kaffi på en benk nede ved havet.......



.....KOSER meg vettu og nyter den herlige varme 
Skappelen rundt ryggen.......



.....HER har du Ali på samme tur.......
Rart eg følte meg som en Hobbit???? Eg bare spør!??
Stilig type da må eg jo legge til :) 


Han fikk det For seg at det var lenge siden han hadde sendt bilder hjem til familien og ville derfor at eg skulle ta noen......nevnte eg at det begynte å regne og turen ble ganske så kort, men bilder? Ja det ble det :) 
Festlig ettermiddag *ler*


Nå har eg t.o.m spist kwellsmat! 1 egg og en skive 
*Kryss i taket* 
"Ryggen" trøbler litt, men nå skal eg UANSETT se 
The Maze Runner (Etter Jr sine anbefalinger) og så skal eg bare stille og rolig fortsette på Sjiraff votten-Jepp den vokser, 
selv om det har blitt mye dilling :) 





Fortsett å KOS deg og Ha
en Herlige kwell og en
Riktig God Natt :) 







Go`klem fra en Hobbit :) 

1 kommentar:

Håndarbeidsfrua sa...

Hobbit eller ikke hobit. Samma det. Flott er du.