mandag 14. september 2015

Hvis du Bare Skulle Hekle ETT Kosedyr i ditt liv!


Foto/Design: Paola Navarro-Delicious Crochet

Som eg har vist deg ved flere anledninge så elsker eg 
å hekle/strikke figurer og leker, ja det har blitt GANSKE så mange i årenes løp! Alle har me noen FAVORITTER og eg kan med hånden på hjerte si at Paola Navarra er en av mine store helter innen for denne kategorien! Du må bare SE, 
bli FORELSKET og kast deg over heklenåla-
Du vil slettes ikkje angre :) 

Oppskriftene kjøper du som Pdf og eg kan vel egentlig anbefale å printe de ut for det er utrolig mange sider! 
Ikkje fordi de er så kompliserte, neida, fordi de er såååå utrolig NØYE beskrevet! Kan ikkje si de er særlig vanskelige, ingen Hokus-Pokus KUN fastmasker 
og noen løkker hist og her. 
Tålmodighet og NØYAKTIGHET er Nøkkelordene her ;)

Du MÅ også ta deg en tur inn HIT og bare bli helt i EKSTASE og så kan du ta turen innom Bloggen til Paola :) 
Du vil slettes ikkje angre, 
eller mulig du vil akkurat det.....Mohaaaaaaa



Foto: Vibbedille

Eg forelsket meg for en del år siden 
og Elton var min første :) 


Foto/Design: Paola Navarra-Delicious Crochet




Foto: Vibbedille 

Min egen Lupita fikk Limegrønn genser for 
å stå i stil med stua :) 



Foto/Design: Paola Navarra-Delicious Crochet




Foto: Vibbedille

Mange små her som har blitt Glad i denne :) 



Foto/Design: Paola Navarra-Delicious Crochet




Foto: Vibbedille

The Llama, ja den ble Jr sin :) 
Denne dro han med seg over alt her 
hjemme da han fikk den :) 


 Mulig eg har gitt deg PROBLEMER nå?? hihi 
Men da oppnådde eg det EG ville HAHA 

Alle mine figurer er heklet i Safir og Østlandgarn :) 
Dette garnet utvidere seg ikkje og blir ei heller slapset, 
MEN ikkje bruk for stor heklenål, eg brukte nr 3-det skal bli FAST og godt når du hekler :) Da er det mye lettere å få en riktig "Forming" av figurene. Tror eg har Neeeesten alle oppskriften, ja eg gikk FULLSTENDIG Bananas-eg mangler vel noen av de nyeste, men ellers har eg oppskrifter så eg kan bare hekle en stund kan du si :) 

Ikkje sant DU ble også litt Forelsket??? Hmmmm mulig du sitter å tenker; "Hvem kan eg hekle en sånn til?" hehe Eg har heklet de til meg selv HAHA Ja utenom den Llama`en da, den er Jr sin. Figurene står rundt omkring her i stua, innimellom får de hvile seg i et skap, men så er det akkurat like stor gjensynsglede hver gang eg finner de frem igjen :) 

HVER gang eg sitter å ser på Paola sine bilder eller nettside får eg lyst å hekle en til, bare èn til......
Ja eg er for lengs fortapt og det blir nok flere skal du se :) 

* * * * *

Tidlig oppe i dag også eg, våknet nok en gang I Giv Akt ved siden av senga med TIDENES leggkrampe! 
"Ka e det der for noge TULL?" Einaste gangen eg har vært plaget med det var når eg gikk HØYgravid med Solstråla, mangler eg ENDA noe mer i denne kroppen min......
VET eg har Lik 0 i salt i kroppen-kan DET være en årsak?? Hmmmmm Tja, jaja

Mandag er en grei dag det, sitter å VURDERER en kjapp tur på butikken....hmmmm.....SURT ute! Men siden Ali kokte dobbel porsjon med sjokoladepudding 
i helga er det ganske lite melk......
hadde jo ikkje vært så dumt med ein liten loftas :) 

ANYWAY så må eg seriøst få opp GIRET på den der buksa! Et halvt bein + en lomme igjen, men så er det den HEKKANS meteren med I-Cord som skal strikkes...... OMG! 




Men du?
KOS deg MASSE og en
FANTASTISK Fin
Mandag :) 







Go`klem fra Ukeklar Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: