tirsdag 15. september 2015

Strikk en Varm Genser til Vinteren-Oppskrifter

Foto: Jenn Emerson

Enten man liker det eller ei så er det ca 100 dager til Jul 
og ENDA mindre til Kong Vinter slår ut i full......Snøstorm?? Me er jo godt kjent her i nord med at enkelt steder i vårt langstrakte land kan det virkelig blir skikkelig bitende kaldt! T.o.m her i vest kan det bli ganske så kaldt selv om det var lite snø i fjor. Krysser fingrene for snø i Juleuka iallefall :) 

Med snø og kaldt følger varme plagg med, ingenting er som å smyge seg inn i en god ull eller alpakkagenser 
Mmmmm eg ELSKER Skappelgenseren min som 
eg strikket for noen år siden!

Tenkte eg skulle dele litt av det eg fant på dagens runde ; 
Genseren på bilde over her er jo HELT i MIN gate! 
Ååååå den var så fin + den er strikket  MadelinenTosh som 
er et NYDELIGE garn! 



Foto: 2011 Alisha Bright

Også Winter Tree er HELT innafor!


Foto: Imperial yarn

Lekkert mønster på Winter Games Pullover 
(Flere oppskrifter)


Foto: FadenStille

Sett noe SÅ lekkert??


Foto:Mona NicLeoid

Rett tilbake i MIN gate med Winter Song


Foto: Debbie Bliss Knitting Magazine

ELSK! Tenkt denne Mock Rob Sweater i tjukk alpakka???
Mmmmm gleder meg til eg kan virkelig sulle meg inn 
i masse deilig alpakka og ull!


* * * * *

Har akkurat hatt meg ein gode kwil og "Hugget" i ryggen er tilbake.....men det skal bli godt med litt middag i magen så håper eg de smertestillende vil gi meg en GOD kwell :) 

Nå skal eg bare benke meg her i sofaen og bevege meg minst mulig :) Skal nok klare å strikke noen runder iallefall, kjenner et snev av panikk hehe 

Men du, nå skal du høre det atte; 
I morgen skal eg trekke en Vinner av Leken me hadde 
i helga, den som gikk på å Gjette Antall Bønner. 
Vet du hva?? INGEN har til nå tippet riktig, er det mulig liksom HAHA Hvis ingen klarer det er det jo den første som var ute med det nærmeste tallet som vinner, men det hadde vært gøy om noen klarte det-SÅ vanskelig er det ikkje hehe
Du får hive deg rundt å bli med :) 






KOS deg og ha en
HERLIG kwell-
Det er iallefall
MIN Plan :) 






Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :) 

1 kommentar:

Ruths datter sa...

Bare 100 dager igjen. Prøver å ikke bli stresset. En god varm genser er ikke å forakte. Likte godt den første du viste her.
Klem