torsdag 24. september 2015

KOSEDRESSER til de aller minste-GRATIS Oppskrifter

Foto: Maltina

Ååååå det å strikke lekre plagg til de aller minste er en sann fryd :) Litt lekkert garn, Gode pinner og ikkje minst en Nydelig oppskrift- Pepita er AKKURAT et slikt prosjekt :) 

Det er rett og slett å bare DÅååååne litt <3 


Foto: Pickles




Foto: noodleknit



Foto: Woman`s Day/ Andrew Perris



Foto: 2010 by Coats & Clark

Denne passer jo SUPERT nå til Jul!


* * * * *

Eg elsker jo å strikke med tynt garn og tynne pinner og det blir jo som oftes brukt i babyklær og jammen har eg strikket en HAUG med småplagg oppgjennom - det som er extra kjekt er jo å se når plaggene blir brukt i arv, 
strikkeplagg kan virkelig "leve" lenge :) 

Så enten du er småbarns mamma eller bestemor; 
Det er bare til å finne frem det lekreste du har av garn å sette i gang de tynne pinnene dine, eller muligens litt tykkere :) 

Selv har eg sittet her å koset meg med Sjiraffen og jammen meg vokser den fort! Snart oppe med nesen og øynene nå :) JuHuuuuu Så langt ser det ut for at eg har mer enn nok garn, det blir det finveiing når første vott er ferdig :) 

"Ryggen" er slettes ikkje god så noe mer 
enn dette skal eg ikkje gjør :) 




Fortsett å KOS deg og ha en
Fine ettermiddag :) 


Her plasker det ned! 






Go`klem fra ei strikkeglad Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Ruths datter sa...

Åh den første der var bare nydelig og den lille søte som sov. supersøt.
klemz

Hilde sa...

Mange lekre og morsomme dresser.