fredag 18. september 2015

Forskjellige Hodeplagg til Vinteren- Oppskrifter :)

Foto: Jane Heller

Denne Lara "HetteLuen" syns eg var fantastisk morsom! 
Er absolutt noe eg kunne gått med uten problem! Fargen den er strikket i er jo i tillegg fullstendig DIGG! 
Eller ka syns du?? :) 


Foto: Heidi May

Utrolig søtt og enkelt, kan også dras ned så blir 
det en hals i steden for :) 


Foto: Anna & Heidi Pickles

Vet ikkje om eg hadde passet denne, 
men eg syns virkelig det var tøff!
Winter Turban - engelsk og norsk oppskrift


Foto: Cassie Smith

Veldig dekorative panne/hårbånd

Dette er heklet og oppskriften består av 
text og turtorialbilde serie :) 


Foto: Hanna Kytta

UTROLIG stilig! Nå når eg har så langt hår tror eg faktisk eg må ha meg et slikt! Skikkelig flott syns eg det var! 
Masse WM har eg også *fniser*


Slike prosjekt som dette passer jo SUPERT som kjappe 
og enkle Julegaver, ja for ALLE trenger og BØR ha hodeplagg i en eller annen form hvis vinteren blir kald! 

* * * * *

Ahaaaa nå er eg klar for å se ferdig "The Expendables 3" som eg starta på i går, jepp, koser meg eg :) Etter at eg stelte ferdig rommet til Solstråla og fikk ordnet til sengen var eg fullstendig kaputt så eg kapitulerte under dyna et par timer og da eg sto opp var det middag :) Ble bare småplukking på meg for maten var litt for fet for meg....dessverre. 

Tenkte det skulle bli gang på den der I-Corden min nå! 
Har jo ikkje tatt i strikketøyet hele dagen jo! Litt av en dag må eg si! Off nei, eg liker ikkje og orker slettes ikkje være sååå mye på farten! Nei nei, det passer meg ikkje, iallefall ikkje med den formen eg er i. Resten av helgen skal det lades opp for på søndag vil eg og skal i bursdag til 
Sjarmøren som bli 4 år :) Gleder meg :) 






KOS deg masse med dine 
og ditt og ha en Herlige Kwell :) 





Go`klem fra ei sliten Vibbedille :) 


Ingen kommentarer: