søndag 20. september 2015

SISTE SJANSE!!


GOD SØØØØNDAG!!! 
Hvem liker vel ikkje en skikkelig Pysjamas 
Søndag om eg tør spør??
Nå blir ikkje min dag fullstendig slabbedask for eg venter for så vidt veldig KOSELIG besøk nå på dagen og såååå skal me i bursdag til verdens herligste Sjarmør kl 16 :) 

Derfor måtte eg bare innom her å fortelle deg at I DAG, 
Ja I DAG er SISTE sjanse til å NOMINERE noen til .......


Syns selv eg passer best inn under "Livsstils Blogger" ;)
Du kan Nominere så mange ganger du vil! hihi

Klar eg ønsker å bli Nominert, 
å si noe annet hadde jo vært å lyve :) 
Men OM eg klarer å komme meg gjennom det TRANGE nåløyet, ja DET er noe helt annet.....

Det er mange som ønsker å bli med og mangen kjemper om det samme beinet. Sånn inderst inne trooor eg vel ikkje at eg har så mye å stille om med blant de store, men man vet aldri derfor må man bare prøve :) 

Eg er UANSETT fornøyd med at siden Påsken sånn ca har bloggen økt med ca 60.000 besøk i måneden og at eg ligger 
i overkant av 100.000 pr måned og det beviser jo at med litt extra innsats så kommer man seg frem :) + at eg har ligget på Blogglisten si TOPP-Liste siden i tidlig i sommer :) 
Syns det er supert eg :) 

Men eg mener fortsatt at det TRENGS en 
STRIKKE-ENTUSIAST der oppe *ler*


Foto: 2014 The Knit Knoodler

Man blir iallefall IKKJE Number One uten innsats :) 




Dagen i dag er eg sikker på bli kjempefin, 
ja t.o.m SOLA skinner jo!

Prosjektene begynner å hope seg opp her i sofaen 
og eg har masse å ta meg til :) 
Nå etterpå skal eg få sy til kanten på Lekebuksa 
og sette i den stolte I-Corden eg strikket :) 
Tenker nok det blir strikkings på Ponchogenseren 
og de rosa sokkene etter hvert :) 




Men Du?

KOS deg MASSE
og ha en SUPER
Søndag :) 



Me tastes nok etter selvskapet i kwell :) 






Go`klem fra ei Glad og Fornøyd Vibbedille :) 

4 kommentarer:

Ann-Kristin Elstad sa...

Hei hei og god søndag :)
Krysser fingrene for nominasjon, jeg har i alle fall gjort mitt for at det skal skje ;)

Men du...hvordan går det med sokkene til Ali? ;) Ser et lite hint av blå og svarte striper i enden av sofaen der ;) Må ikke la mannen bli kald på beina nå i høst vettu, hihi!

Kos deg masse med ekstra liv i heimen noen dager fremover, og i kveldens feiring!

Stor klem fra meg :D

Vibbedille sa...

HYSJ! Ann-Kristin! hehe Ali hører deg gjerne hehe
Jooooa, nå har det generelt ikkje blitt så veldig mye strikking de siste dagene pga dårlig form, men sokkene til Ali taper slaget hver gang hehe Men de ligger her å irriterer så ferdig blir de nok.....en dag HAHA

KOS deg!

Anonym sa...

Ha en herlig dag! Vi avslutter en helg i Holland, venner giftet seg. Og strikketøyet er med :-). Hilsen Tonje Brink
p.s jeg har også nominert deg :-).

Anne Elise sa...

Hei , hei! Så er det blitt mandag og tidlig i dag morges suste vi forbi deg, på vei hjem fra Danmark. Dro ned med båten torsdag kveld og kom altså hjem i dag morges. Har hatt nydelig vær, kost oss med god mat og hatt det flott. IKKE ET ENESTE nøste ble kjøpt!! Hva sier du til det!!
Ha ei flott uke!!