tirsdag 8. september 2015

En tidlig, men koselig Morgenstund med strikketøyet

GOD MORGEN <3 

Er jammen ikkje enkelt å spå været her i dag gitt! Snakk om at det var svart bakom sola! I følge Yr.no skal det visst nok være SOL stort sett hele dag og i går var det faktisk ganske varmt her i kroken :) Akkurat for øyeblikket skyer det til....
Hmmm....bildet over ble tatt ca kvart over 8 

ANYWAY, været har ikkje så mye å si for meg-planene strekker seg ikkje så mye lenger enn til her i kroken, 
men MÅLET for dagen er å komme seg en tur 
på StrikkeKafè i kwell :) 

Følte eg lå på et elektrisk gjerde da eg våkne kl halv 7 
og måtte siiiige forsiktig ut av senga......forstår ikkje helt at det HELE tiden skal komme nye steiner.....
eller er det de samme- bare de står i KØ eller??
Vet at nyrestein også kan ha en sammenheng med stoffskiftesykdom, men krysser fingrene for at dette ikkje blir noe langvarige greier......men

Over til STRIKK:


Se her du, var litt i tvil underveis, men LOMME det ble det! Ikkje bare det, men den ser også helt riktig ut og det er et stort + at maskeantallet stemte 100% etter alle økingene :) Jammen ikkje verst :) 


Nå er eg ved oppgitt lengde for størrelse 3-4 år, siden mottaker blir 4 tenkte eg å legge på den med noen ca`er, tror det kan være lurt-avsluttningsvis skal det være en litt lang vrangbort og tenkte at også denne kan gjøres lengre-
den er det jo bare å brette opp så "lever" buksa lengre :) 

Hvis du har lyst på oppskrifta på denne kule Lekebuksa kan du kjøpe den HER Oppskrifta er forresten på norsk :) 


Mmmmmm en liten "taste" til kaffi og det før tanken på noe frokost har utviklet seg hehe


Ikkje sant du seeeer Lakrisen inni her?
 Mmmmm små salt BOMBER!
Skikkelig JAMMY og heldigvis likte ikkje gutta mine denne hihi
Ikkje at det er så mye igjen å dele av heller HAHA
Solstråla må nok kjøpe MER av denne ja, neste gang :) 


* * * * *

Begynner å kjenne at det muligens var LITT tidlig å stå opp halv 7 i dag! Hmmmm kanskje eg må ta meg en formiddagskwil i dag?? Hvis ikkje er eg stygt redd for at en kwil i ettermiddag utgår om eg skal klar å komme meg 
på Strikkekafè :) Jammen har eg problemer-NOT! 

Tror eg skal ta å prøve å få strikket litt, mulig eg setter på serier eg startet på i går, Narcos- eller kanskje eg skal høre Lydbok? Hmmm hadde nesten glemt ut muligheten jo! *Gjesper* Hmmmm tro om det ikkje blir å sove et par 
timer snart heller......







Jaja, 
Du får KOSE deg og ha
en Fortreffelig Herlig dag :) 







Go`klem fra ei litt søvnig Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: