mandag 21. september 2015

På Tide med MITT Favoritt dyr! 10 Hekle/Strikke oppskrifter


Foto: metalheavy

Da var det på tide å rote frem litt av MITT favorittdyr når eg likevel var innom en bondegård :) SAUEN er jo et herlig dyr for ikkje å snakke om små LAM! Awwwwww SØTT! 

Hva med å strikke seg et stilig sjerf å slenge sauene rundt halsen i DOBBEL forstand??



Foto: Justyna Kacprzak

Alle som driver med håndarbeid bruker målbånd, 
hvorfor ikkje stæsje det opp??



Foto: purlsoho



Foto: martedukken




Foto:Denny Gould



Foto: LittleOwlHut



Foto:Lucie 1



Foto: Rowan Yarn 2015



Foto: Elizabeth Wolden



Foto: Donna Smith


Nå har du altså også fått møtt mitt Favoritt Dyr BÆæææ
Kjenner at det vibrerer skikkelig i *Lys-På-Noe-Nytt-å-Strikke* Genet! HAHA

* * * * *

Ettermiddagen min ble brukt i senga hehe 
Jepp eg kapitulerte sånn skikkelig og sov til kvart over 6! 
Da Ali vekket meg trodde eg det var MIDT på natta! Mens eg sov har jammen han kokkelert ei diger gryte med sånn 
Stekt ris, reker og kylling + stekt en haug med Rekechips! WOW!

Jepp, Solstråla sendte en Meny foran seg før hun kom i helga hehe Dvs at denne uka blir det hennes 
FAVORITTER :) Menyen inkl KOMLE av alle ting-
Eg har aldri laget skikkelig komle hehe

De 2 (?) gangene eg har gjort det har eg brukt sånn posekomle vettu, eg vet Ali kan, men han liker det slettes ikkje hihi Araber vettu HAHA 


Forresten så går det fremover med Poncho Genseren , 
er ca snart under ermene-Jepp man starter oppe og det syns eg er såååå bra for da strikker eg den 
så lang eg ønsker-FINE! :) 

Men nå er eg ganske snart KLAR for mandags kwellen, Tro om eg skal se på litt på TV!?!?!?! Ja eg har SUMO abonnement og "kjøpte" meg 1 uke i helga slik at mamm`en fikk se "Skal vi danse"-Er det noe på TV2 f.eks på en mandags kwell???? Har ikkje sett TV siden JULEN! Helt sant! Og vettu hva??? Eg savner det slettes ikkje hehe Det er så stille og rolig her i stua atte, ja for "kassen" hadde jo en vane å stå på 24/7 på en eller annen HYSTERISK kanal! 

Da var det greit da den tok kwell for AltIBoxen fikk Jr inn på sitt rom, ergo får han dekket opp sitt behov på HYSTERISKE kanaler UTEN at eg irriterer meg hehe
Det siste året med TV brukte eg den omtrent BARE til PEIS, Husker du?? hehe



Men NÅ?
Jepp, NÅ er det KWELL!
Skal fikse meg en kopp kaffi og NYTE! 





KOS DEG MASSE! 






Go`klem fra ei Vibbedille i Kose-Modus :) 

Ingen kommentarer: