søndag 6. september 2015

Eg ramler stadig over lekre tepper....


Eg ramler som du ser stadig over lekre oppskrifter og da bare MÅ eg dele, eller geileide deg på riktig vei er vel det mer riktige å si hihi Kan ikkje bare sitter her 
å fylle opp min egen liste! 

Dette Spectra falt eg fullstendig for! SE bare på de utrolige fargene! Det er ganske stort + at det i tillegg er strikket 
Du må bare sjekke ut alle de fargene i det garnet 
og det ER en drøm å strikke med :) 

Oppskriften finne på danske, engelsk og fransk :) 



Glimma strikkes også i Peruvian Highland Wool

Oppskriften er kun på dansk



Man kan da ALDRI bli lei av Heklelappe tepper?? NEVER!

Oppskriften er på kun på dansk



Dicentra er på størrelsen mer beregnet for små barn eller du kan brette det å bruke det til sjal, men i tykkere garn enn det anbefalte Anina garnet vil du få et mye større teppe :) 

Oppskriften er på dansk og engelsk



Nok en lekker hekleteppe; Paeonia

Oppskriften er på dansk og engelsk

Begynner virkelig å få store problem med den prosjekt lista mi nå altså.....Alt STÅR I KØ! Ja nå står de faktisk FYSISK 
i kø også hehe Ikkja bare har eg 3 prosjekt på gang her 
i sofaen, neida eg har en stappfull pose av nydelig garn inne på rommet som skal bli Ponchogenser til meg + 
en bærepose med Viking Sportsragg som skal bli masse fargerike sokker til både meg og Jr - og det helst FØR vinteren hehe Ja og så har eg 3 kurver som er i denne turnusgruppen og hver kurv inneholder hvert sitt teppe med tilhørende garn! Jaja, jammen godt eg er ufør HAHA Ja for da kan eg iallefall ikkje skylde på at eg ikkje har tid ;)

Har gleden av å meddele at eg til nå har hatt en fine kwell, den startet kl 16 da eg krøp under dyna og sov til kvart over 6, gikk rett i dusjen, tok på ren pysj og fikk servert litt mat, tok en "nyrepille" og kwellen har så langt vært veldig rolig på den fronten så kan neimen ikkje klage- *HELDIG*
Satser på at den GODE "Flowen" fortsetter :) 





Ha en Riktig God Natt etter hvert
og ei STRÅLANDES uke :) 





Go`klem fra ei GLAD Vibbedille :) 

1 kommentar:

Sølvis blog sa...

Du må da ikke holde på sånn. Nå får jo alle vi andre alt for få armer og alt for mange påbegynte strikketøy også. Den spectraen var knallfin