søndag 13. september 2015

Oppskrifter på 5 av MINE Favoritt LUER

Foto: westknits

Eg har nok garanter sagt det før, men eg DIGGER de aller fleste Design av Stephen West! Snakk om å ha gitt seg selv frie tøyler og lagt alle "regler" på hylla! Han OSER av Kreativitet og MYE av han kreasjoner er helt vanvittige, 
men fy søren så stilig! Tenk å klart å gjennomføre den type frihet?? Åååå det måtte vært helt fantastisk :) 

Har funnet frem noen av favorittene mine, 
eller Jr sine når det gjelder luene hans:


Foto: westknits



Foto: westknits


Du kan jo ta turen innom Bloggen til Stephen West og se MYE av all den flotte galskapen han skaper! Han er virkelig en kunstner! Ikkje bare det, men han bruker Garn fra heaven! Mmmmmm
KOS deg der inne :) 


Foto: joko

Ellers er Lua Lina en STOR Favoritt! i mine øyne 
(les; hender) er den ganske tidkrevende, men fy søren den er berre lækker! Mønsteret er ikkje vanskelig, 
MEN det tar altså TID :) 
Absolutt verdt det :) 

Foto. Vibbedille

Her er mi Lina Lue + eg strikket mitt eget smettesjerf :) 
Eg strikket det i merino ull og det var en Julegave :) 


Foto: Tora Frøseth Design

Denne kjempeflotte Collision Lua av Tora Frøseth strikket eg til Jr for noen år siden-skikkelig kjekk å strikke og me syns begge den er utrolig stilig :) Oppskriften er på norsk :) 


* * * * *

Ser jammen ut for at eg er heldig i dag også! 
Hadde ikkje mer vondt i ryggen enn at skulder-medusinen tok seg av det :) HURRA! Ute regner og blåser det så her skal det NYTES i sofakroken :) Nå etterpå skal eg en tur på kjøkkenet og lage SKIKKELIG Cowboy Frokost til Jr-det er nesten blitt et Søndags Rituale hehe 

Kjøpte ei stor Kalkunkorv på fredag-Jr elsker det! 
Da blir det stekte egg, korv og tomatbønner on the side
råe grønnsaker og ei skive :) 
Det er jo nesten frokost/lunsj og middag i ett!

Utover dette skal eg egentlig gjøre fint lite! Ja bortsett fra at eg skal ha meg en dusj og en hårvask :) Skal FRESE videre på Lekebuksa for nå er det akkurat 1 uke til bursdag :) 

Husk at du fortsatt kan Gjette Antall Bønner Her inne 
og VINNE fin premie :) 

Hvis tragedien er utom seg og du har INGENTING å strikke på, ja da kan eg jo iallefall anbefale et par skikkelig Herlige Kose SOKKER!





KOS deg masse og ha
en FORTREFFELIG Herlig
Søndag :) 







Go`klem fra ei Glad & Fornøyd Vibbedille :) 

3 kommentarer:

Snuppesnella sa...

Likte spesielt godt Dustland Hat. :)
Takk for inspirasjonen !

PerJorun sa...

Har luedilla for tiden. Går i Løvlun og Ceres av MarionR Design. Likte forresten Windschief :)

PerJorun sa...

Har luedilla for tiden. Går i Løvlun og Ceres av MarionR Design. Likte forresten Windschief :)