onsdag 16. september 2015

INGEN Gjettet Riktig Antall Bønner!!


Må nesten LE litt for av 73 kommentarer var det INGEN som klarte å komme frem til Riktig antall bønner hehe 
Riktig antall var 131 stk :) Ikkje så vanskelig ser du hehe 

MEN, me har en VINNER for det om! Dvs at den som FØRST tippet det nærmeste tallet skal få Premien og det ble REIDUN som tippet 132 bønner :) GRATULERER :) 

Send meg en MAIL med adressen din :) 

Hvis Reidun ikkje gir lyd i fra seg innen fredag kwell, 
ja da har eg en annen Vinner på lur :) 


Premien er 2 herlige nøster Merino + 
rundpinne nr 5 med utskiftbar kabel :) 


Eg er bare sånn kjapt innom fordi eg lovet å gjøre dette i dag, ryggen er et HEKKAN + eg har migrene så eg stikker bare 
å legger meg igjen :) 

Satser på at etter noen timer mer med søvn vil det bedre seg, krysser fingrene-orker snart ikkje mer, er SÅ sliten.....




Håper DU har en fin dag!
NYT den litt for meg også :) 





Go`klem fra ei veldig dårlig Vibbedille :( 

1 kommentar:

Reidun sa...

Jeeeei :)

Så moro at jeg vant :D

Sender deg mange god bedrings tanker :)