tirsdag 22. september 2015

Strikkekafe + litt Viktig Info


2 uker er allerede gått og det var på tide med ny 
Strikkekafè kwell :) 

Var 16 tror eg at eg talte så antallet går veldig opp og ned fra gang til gang, men KOS det har me :) 
Kaker, Kaffi, brus og masse latter :) 


Strikkekalenderen til Bitta gikk flittig rundt bordet 
og i denne er det MYE lekkert!
LØP å KJØP :) 


T.o.m ute på brygga ble strikketøyet nøye studert!
Herlig med "Frisk" sjøluft :) 


Det er jammen ikkje noe å si på nærområdet :) 
Tananger Havn er EVENTYRLIG og Sjøspeideren 
koser seg ute i jollene :) 

VELKOMMEN Tilbake Tirsdag 6.oktober kl 18
Bor du i Distriktet eller er på besøk er det bare å ta turen innom KystKulturen på brygga-det er bare et par som biter, 
men me har de under kontroll :) 


Men NÅ! VIKTIG info!

Husker du disse Rockall Sock?? Eg la de ut her på bloggen 
i forrige uke og i følge Ravelry var dette en GRATIS oppskrift. Sokkene ble tydeligvis godt mottatt for det har ramlet inn fortvilte mail/melding her hos meg for ingen finner oppskrifta.

Siden før helga har eg hatt mailkontakt med Rowan 
og er det blitt en løsning.

Oppskriften finnes i den aktuelle magazinet, men ved hjelp av Rowan har iallefall eg funnet ut at her i distriktet er det Idèstova på Bryne som selger hele bladet inkl oppskriften :) 

Det du gjør er: 
Gå inn på DENNE LINKEN - skriv inn postnummeret ditt og finn frem NORWAY i den lille boksen, klikk så APPLY, det vil da åpne seg en ny side, scroll ned og der vil det ligge butikker i ditt nærområdet hvor denne oppskriften kan kjøpes.
Det kommer t.o.m opp hvor mange Kilometer 
det er til nærmeste butikk :) 
HELT GENIALT spør du meg :) 

Bladet heter; Rowan nr 52

Vet iallefall at eg burde tatt meg en tur til Bryne snart! :) 
Det neste blir jo; HVOR finner eg slike skoletter?? hihi




KOS deg og ha
en HERLIGE Kwell :) 






Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille :) 

1 kommentar:

Vibbedille sa...

ÅÅååååå det er jo PERFEKTE!
Takk skal du jammen meg ha :)