mandag 28. september 2015

Vi Som Sov i Natt får Strikke i 18 år til - Oppskrifter

Pattern&Images 2011 AnneLena Mattison

Eg sov som en stein i natt og gikk dermed glipp av hele HimmelShowet, men Ali var våken-Nysgjerrig som han er :)

Da klokken var 04 forsvant månen bak naboblokken 
og det var DA han skulle ha gjort som 
AnneBrith:Strekt seg litt lengre! I steden for kapitulerte han og sov et par timer før Jr skulle ha frokost og da var SOLA på vei opp og han må også vente i 18 år til hihi 
Selv våknet eg fin og uthvilt kl 9 :) Satser heller på å rangle med barnebarna i en alder av 63 år *ler*

Men frem til da har me MANGE Flotte år sammen 
og da skal det strikkes, ikkje sant?


Foto: Mindy Wilkes



Design by Romi



Foto: Aceville Publications



Foto: Rohrspatz & Wollmeise


* * * * *

Siden Ali ga tapt for månen i natt og dermed bare fikk 2 timer på øyet har eg nå Me-Time helt frem til Jr kommer ca halv 3, den tiden skal nytes :) 

Har satt på en maskin med klær så det skal henges opp 
i løpet av dagen, muligens eg setter på maskin nr 2-
Får se hvor lenge "ryggen" varer :) Ali har lovet fiskeboller 
i hvit saus i dag og det gleder eg meg til for det er så godt! + han lager det på en måte slik at eg kan spise meg god 
og mett uten å bli dårlig :) Han bruker KUN en liten skvett melk for å få litt farge på sausen, dvs at han bruker ikkje en haug med smør for å lage basissausen :) Mmmmm eg gleder meg! Kjøpte også en diger bunt med nyplukka gulrøtter på fredag og den setter nok en god smak på det hele :) 

Tenke bare eg skulle surre videre på de stripete 
Luxus Sokkene i rosa eg, ikkje noe styr bare kosestrikke :) Må nok finne en film eller noe for å få opp farten litt hehe 





Håper du har en fin dag så langt!
KOS deg og NYT den :) 






Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: