fredag 25. september 2015

Strikk deg en Herlig Sjiraff!

Jadda, 2 kjappe kweller og 1 vott er ferdig! Eg ELSKER den!
Sjiraffer er noen skikkelig herlige skapninger :) 


Eneste eg ser er at eg MÅ bli flinkere til er å holde trådene 
på fingeren likt HELE tiden! 
Ser det spesielt godt der det er 1 natur 1 begunder at det er litt ujevnt-får trene på det ja :) 


Yes! I LOVE it :) 

Denne ene votten veier 31 gram, dvs:
16 gram Natur og 15 gram begunder, 
altså MER enn nok garn!

Oppskriften på denne skjønne votten kan du kjøpe HER!


Siden Solstråla er hjemme fikk hun bestemme hva som det skulle spises og da ble det HOT Chillisuppe! Fantastisk godt selv om magen tåler den dårlig = verdt det hehe

Ali og eg var ute sent i ettermiddag å hentet hjem helgekosen og havnet MIDT i rushet både til og fra butikken og 
FY SØREN det var jo kaos inne på Rema! 
Handler ALLE kl 16 liksom??
Nei, takke meg til fredags formiddag :) 

Jr er som nevnt på klasseKos nede på skolen og Solstråla 
og eg har inntatt hver vår sofa og klar for kwellen-
tenke eg skulle få vott nr 2 på pinnene mens eg 
ser ferdig TomorrowLand






KOS deg masse og Ha
en Fortreffelig herlig Kwell :) 






Go`klem fra en Vibbedille i FredagsModus :) 

1 kommentar:

Sylvia sa...

De blir altså så fine de Giraffvottene. Og jeg elsker fargesammensetningen på dem!
Chilisuppe, yammy!!! Her hjemme lager jeg Tacosuppe, men har masse chili oppi, så de smaker sikkert like godt.
Har planer om å bake litt i morra. Reine avslapningen for meg det, vettu. Samtidig har jeg frihelg. Yea!!!
God helg Vibeke.
Klem