fredag 25. desember 2015

17 Heldige Vinnere :)


Premie Nr 1- Votter

Marianne Svingen



Premie Nr 2- Sokker

Soline/ Ann-Christin Berg



Premie Nr 3 - Valgfritt Mønster fra Amica Patterns

Pia Raita

Du sender en mail til Amica med hvilken mønster du vil ha, 
mailen er amica@amicapatterns.com



Premie Nr 4 - Shampoo/Balsam
fra Floke Frisør Stavanger

Babbs/Barbro Johannessen



Premie Nr 5 - Nails Votte og Lue mønster fra Lunamon

Tina Thomsen
Du sender en mail til Lunamon slik at hun kan sende deg oppskriftene-Mailen er lunamondesign@gmail.com



Premie Nr 6- Oppskrift og garn fra Rasmilla

Lene Kristoffersen


Premie Nr 7 - Nydelig ullgarn fra Holen

Sylvia Iremark



Premie nr 8- Strikkekalender 2016 (Bok) fra Bitta

Laila Hansen

Du sender adressen din til Bitta så sender hun boken til deg.
Mailen er: bitta_mi@ymail.com



Premie Nr 9 - Liten rundpinne
og Minisaks fra Garnkurven

Anita Bergsengstuen



Premie Nr 10 - 200 gr rosa bomullsgarn
fra Garn og Hobby

Gry Ulland



Premie nr 11- 150 gr bomullsgarn fra Garn og Hobby

Monika Valen


Premie Nr 12 - 150 gr bomullsgarn fra Garn og Hobby

Siv Jorun Hjellbrekke



Premie nr 13 - Makører fra lena Kvile

Marit Fredheim



Premie Nr 14 - Makører fra Lena Kvile

Ingunn Sættem



Premie Nr 15 - Makører fra lena Kvile

Ellinor Irene Skedsmo



Premie nr 16 - Makører fra Lena Kvile

Mona Charlotte Hansen



Premie Nr 17 - Knallkul Strikkeveske fra Sølvi/Overfloden

Ann Kristin Elstad




GRATULERER SÅ MYE ALLE SAMMEN!!
Sitter formelig her å hopper i sofaen og eg håper dere
alle er glade og fornøyde :)

Les hva som står under bildet av det du vant hvilken beskjed det er til deg, skal du sende mail til sponsoren, ja så ligger mailadressen under bildet og hvis ikkje sender du en MAIL til meg med adressen og eg skal få premien i posten så fort det lar seg gjøre, muligens rett over Nyttår :)

Da HÅPER eg det går knirkefritt ;)

Hvis noen vinnerene ikkje melder seg blir det
trekt på nytt senere ;)

* * * * *


Tror du søren ikkje eg var grytidlig oppe i dag også!? 06.45!
Etter en times tid var en skikkelig sovetrøtt og sovna her på sofaen litt over 9! Skikkelig bursov helt til kl.......13!!!! OMG! Satser på at det blir litt rangling i kwell,
har et sterkt behov for å STRIKKE!

Kalkuna er fordøyd i dag også, men dog meget forsiktig,
nok til at det kom litt mat i magen iallefall hehe
Var helt sprengt etter i går! Nå er det snop, kaker,
riskrem og kaffi her i kosekroken :)
Amira og eg skal ha Film Maraton :) 




Håper du har en fredfull
og koselig Juledag :)





Juleklem fra Vibbedille i Nye KoseKlær <3 

12 kommentarer:

Sylvia Iremark sa...

Tusen hjertlig takk :) Så gøy å vinne :)

Siv sa...

Tusen takk, så gøy det var å vinne. Fortsatt flott romjul til deg og dine 😊

Soline sa...

Jeg som aldri vinner noe - juhuuuu!

Tusen takk og fortsatt god jul!

Håndarbeidsfrua sa...

så hyggelig. Tipper du har kost deg skikkelig nå i desember med å få i stand denne flotte giveawayen. Gratulerer til alle vinnerene.
Kos deg nå i sofaen med film.
Klem fra Liv

Bundingen sa...

Så ble det julaften i kveld også!
Tusen takk for gevinst nr 14!
Fortsatt god jul i "kroken"!
Kos deg med familien og bundingen!

Klem

Unknown sa...

Juhuu.... min første premie noen gang:)
Tusen takk for at du gleder oss sånn :)
Stor juleklem :)

Unknown sa...

Juhuu.... min første premie noen gang:)
Tusen takk for at du gleder oss sånn :)
Stor juleklem :)

Å leve med pancreaskreft. Min ferd med monstret. sa...

heldige meg :) For en julegave :)

Unknown sa...

så moro at jeg var en av vinnerne,tusen takk.Fortsatt fin kveld til deg.

Marit i skogen sa...

Tusen takk for gevinst!! Skikkelig moro! Fortsatt god jul til deg og dine. Hilsen Marit Fredheim

Tika sa...

Næææh, der står jo mitt navn også! Måtte lese gjennom posten to ganger for å være sikker på at jeg hadde fått det riktig med meg. Så morsomt -og både garn jeg aldri har prøvd og et spennende mønster :)

Tusen takk for at du orker å blogge så ofte og variert som du gjør, for at du deler så mye av hverdagen og livet og for at du lager slike spennende gaveutdelinger.

Ønsker deg og resten av familien fortsatt fine juledager og håper helsa oppfører seg greit.
Stor juleklem fra nord.

Pia Raita sa...

Tusen takk for gevinst �� da ble det julegave på meg og ��
Fortsatt god jul til deg!