fredag 25. desember 2015

Feminin Julenisse


Det viste seg at nabofamilien hadde kommet i ei knipe
og Amira var ikkje vanskelig å be! Med puter både her
og der, solbriller og hansker la hun ut i stormen ;)

Det hadde blitt både lott og løyet da det ene barnet påsto at nissen var ei dame, men Amira hadde svar på tiltale! hehe Gleder meg til å se filmen :)



Julas høydepunkt! Ali`s Kalkun <3

Som man vet så blir øynene sist mette og eg langet nedpå og satt som en sprekkeferdig....BALLONG i sofaen etterpå og holdt på å sovne! Jammy, det var godt -
Blir også kalkun i dag :)




Jr er tydeligvis blitt stor nå og rollene ble
byttet om m/opplæring ;)



Disse fatene ser omtrent like ut nå i morgentimene hehe
Tror me alle spiste litt for mye middag ja!

Mulig eg tar en fastedag i dag
og gå for lammelåret i morgen heller ;)



Siden Ali og eg hadde en avtale om å skippe julegaver i år
(Me venter på pakke fra Amerika med bestilte klær!)
ble han en smule overrasket i går ja :) Mini Ipad er noe han lenge har ønsket seg og var det noen som
fortjente det så var det han :)



Jr er som vanlig pakkesjef og venter utålmodig! :)



Oppsatsen blir bare flottere og flottere <3



Jr ble i ekstase! ENDELIG har også han et Longboard! 
Min mor og søster sto for hjelm og hansker, nå blir det utrygt!




Sist, men ikkje minst var det Stefano D`Milo sin tur
og stor jubel i den gården også :)
HØYLYTT smatting!



* * * * *


Alt i alt en vellykket kwell med mye kos og i dag blir det ennå mer avslapping om DET er mulig! 

Amira sovnet i 23 tiden og eg ruslet før midtnatt og sovnet kontant! Stuptrøtt! Dvs at i dag vraltet eg ut av senga lenge før 7 og her sitter eg og alle sover :)
Satser på en kwil i løpet av dagen slik at kwellen blir lengre, er jo det som er kos, ja å sitte å kose seg utover natta :)

Fikk strikket litt også i går så nå er kanten nede ferdig og eg skal fortsett nå etterpå, ja det er hvis eg ikkje dupper litt her på sofaen hihi *Trenger mer kaffi*

Håper du også hadde en fine kwell og at du koset deg :)
Ønsker deg en fortsatt fin Jul og nyt dagen i dag!



Senere i dag skal eg lage til trekning av det store Jubileumet her på bloggen, dvs det er fortsatt tid å bli med,
du trenger bare å klikke deg inn HER!



Kos deg og ha en
Flott 1.Juledag :) 





Juleklem fra ei søvnig Vibbedille :)

1 kommentar:

Marianne sa...

❤️ Her i Spania ble det en koselig kveld med storfamilien. Masse gaver under treet. ( hurra for gavefri jul😉) Selv om det er lite som minner om jul her nede ble det en flott kveld med mye latter og gledesutbrudd.