onsdag 9. desember 2015

Strikk Kjappe JuleGaver i siste liten!

Janukke


Om du sitter der å "stresser" med å få ferdig
de hjemmelaga Julegavene?
Eller kanskje du allerede er ferdig for lenge siden?

Uansett, hvis du har TID og TRENGER noen enkle Julegaver til en som har alt, ja da er det en idè å strikke noe som ALLE trenger :) Det er fortsatt MANGE kweller igjen til
Jula ringes inn så stress er unødvendig :)

En vott eller en pulsvotte, ja det strikker du på de kwellstimene hvor du hviler øynene på en skjerm, dvs
2 kweller på 1 par, en lue kan du klare på en kwell, ja eller 2 - Viktig å ikkje stresse!

I sommer når eg egentlig burde ha startet på Julegaveproduksjonen bestemte eg meg:
I år skal eg ikkje strikke en eneste Julegave :)

Eg orket rett og sletten ikkje, helsesituasjonen var i perioder uviss og eg kunne ikkje stole på at eg orket, eg ville heller bruke Julemåneden på å lage KOS hjemme :)
Dvs at i år blir det 1 dag hvor me må shoppe gaver,
har en liten liste så det skal gå greit :)

Men tilbake til DEG! Sjekk ut de Råtøffe lange pulsvottene over! Kanskje DU har ei niese f.eks som kunne trengt seg et par slike? De har iallefall havnet på MI liste :) 

Bildet Over


Janukke




Janukke




David Fraser/ Design: Kari Westermann



Laura Chau



Fikk du noen ideèr til de(n) siste Julegaven?
Eller blir det extra Julegave? *ler*

Frykt ikkje, er du ferdig med Julegavene, ja da er det jo bare å kosestrikke :) ELLER; Strikke til neste jul, det er alltid en jul å strikke til, ikkje sant?

* * * * *

Vet`kje helt om eg er sååå fornøyde med denne dagen da.....Jaja, eg har nå fått vasket håret og det er jo noe da!
De kræsja kakene er glemt + at det kommer
en ny dag bla bla hehe

Amira stikker med bilen tidlig i morgen så eg kommer meg evn ikkje på butikken før på kwellen og DA gidder eg slettes ikkje bake....Jaja, hun skal bare jobbe frem til fredag
og SÅÅÅ har me bil frem til Julehelga :)
Da bør uansett ALT være i hus :) 

Skal også ha èn dag (dvs noen timer) ute med mamm`en slik at også hun får i hus sine gaver.
Når det blir, ja det er det ryggen som bestemmer -
så enkelt er det :) 

Eg har funnet frem Adventskluten til Bitta i kwell og nå skal eg bare sitte her å sulle, planlegge og ta en maske i ny og ne - blir vel mest dilling tenker eg :)





KOS deg du også, Nyt, slapp av
og sett pris på alt det du har som er BRA!





Juleklem fra ei Takknemlig Vibbedille :)

3 kommentarer:

Nita sa...

Åhh de øverste pulsvarmerne var kjempe fine. Tusen takk for tips.

Vibbedille sa...

Ja det var de eg også dånte over!
Nå er de kjøpt og lagret i MÅ STRIKKE mappa hehe

Sylvia sa...

Jeg har flere ganger strikket lange pulsvarmere. Fine gaver.
Jeg har gjort som deg, ingen strikkede gaver i år!
Hadde sikkert spart mange penger på å strikke noen, men jeg heller orker ikke stresse med det.
Situasjonen min i år, gjør at jeg vil helst tenke på en ting av gangen.
Uff, så dumt at kjeksene dine gikk dukken. Men du har bakt så mye nå, at du kan ta deg fri resten av desember.
Kos deg i kroken istedet, med pinner, garn og film.
Klem