lørdag 5. desember 2015

Juletreet - Heklet eller Strikket? - Oppskrifter

airali Design

Det er mye Unødvendig som man både kan hekle og strikke, men personlig syns eg ofte det er DET som er kjekt å potle med, da spesielt i Jula :) Har MYE "rar" Julepynt som er produsert opp gjennom fordi eg bare stupte i et Julehobbyblad - Kjenner du deg igjen??

Fikk litt sånn "Åååååå må HA" følelse da eg fant disse....Problemet er bare; Hvor skal me ha de henne?
Men, det finnes en løsning på det også:
Gi det i en FørJulsgave, Problemet løst! Enig?

Anyway, hvis du nå er ferdig med Julegavene kan du jo kose deg med litt sånn Unødvendig!
ENJOY:


Bildet over
GRATIS Oppskrift




yellowcosmo

Strikket




studioNyske

Heklet




Juhuuuuu! "Leppe" nr 2 er komplett!
Jepp, det tok tid! Men fy søren så kjekt det er!
JuHuuuuu Ikkje sant dette ble fint??



Nå går snart Pizza`en i ovnen og alle lys er tent
i stua og eg er klar for en dusj!
Jepp, her i huset dusjer me om lørdagen HAHA
Ja og så snur man trusa på onsdagen *ler*

Typsik oss å GLEMME å kjøpe lørdagssnop i går
(Husk at me var på Rema kl 08.10) hihi Men ingen problem, ungene tok bilen og Visa`en og durte i vei, snop må man ha vettu, SPESIELT når VM starter! Blir nok en kjekk kwell,
ja selv om eg blir alene i stua.....Amira skal nemligen sitte barnevakt sammen med en venninne
og gutta her bryr seg ikkje om Håndball. 

MEN, det er ingen problem for eg har jo dere og noen av dere er også på FB så der kan me Hyle og Skrike, ikkje sant? Det kan være kjekt det også :)


Men du? Hva type Jul liker  du?
Hvilken "type" er du eller feirer du?
Vanskelig spørsmål?
Les DETTE så kan me "snakke" om det i et annet innlegg!

Eg er iallefall Tradisjonell så eg deler ut GAVER!
Vil DU ha en skikkelig Julegave av meg?
Klikk deg inn HER og bli med! :) 




Men du?
KOS deg masse nå i kwell
og NYT noen lys :) 






Juleklem fra Vibbedille :) 

4 kommentarer:

Else sa...

Kos dig og nyd selvomsorgen

Klem Else

Unknown sa...

Jeg har delt kronikken om jul med mine venner. Den er også gyldig i Danmark. Jeg bryder mig ikke om overforbrug og ødselhed, men i julen må vil alle hygge os. Sæt samvær med familie og gode venner øverst på din ønskeseddel og snup bare en klejne mere. Jeg ønsker dig og din familie en glædelig jul

Sylvia sa...

Er det BISER du strikker på?
Jeg så i et tidligere innlegg som du hadde, hvordan du satte pinnene sammen.
Jeg har nemlig strikket BISER på et sjal en gang, på de lange endene. Herlighet for en jobb det var, også så knotete.
Aldri mer sa jeg etter det.
Men den lua er flott da. Kos deg med alle de andre du skal strikke oppover.
God helg.

Vibbedille sa...

Vet i grunnen ikkje hva de heter eg, kaller de "Lepper" eg hehe
Til å være en så "enkel" lue er den jammen forseg gjort,
noe eg liger for da blir det liksom mer enn "bare" striper :)
Er jo spennende når det er noe nytt :)

Ha en koselig kwell du også <3