fredag 18. desember 2015

2 Million Besøk og Premiedryss!

//Alle premiene er Sponset


Premie nr 1-Votteoppskrift m/Garn



Ok, da var me i gang med det store Jubileumet!
Nå skal me ha det GØY!

I løpet av helgen kommer bloggen til å bikke 2 millioner besøk, i tastende stund er telleren på 1,991,915

Men, først av alt eg bare be deg instendig om å lese HELE innlegget før du skynter deg inn i kommentarfeltet, dette er ikkje første mann til mølla opplegg hehe

Det finnes ingen 1.plass, ei heller siste plass - her er det "bare" en HAUG med SuperFlotte premier som eg skal "dele" ut til deg og alle de andre som leser :)

Premiene ligger etter samme rekkefølge som de kom
i postkassen vår, fordi eg vil ikkje rangere
de etter størst og minst :)



Dette må du gjøre for å delta:

1. Kommenter på innlegget

2. Det BESTE for god oversikt er hvis du kan
kommentere med link!

3. Alle bes om å kommentere med fult navn,
kommentarer uten fult navn regnes ikkje med

4. Det begrenses til 1 kommentar pr leser slik at alle har like stor sjanse på premier.

Da setter me i gang!

Premie Nr 2 - Fårelegg





Premie Nr 3

Valgfritt mønster inne hos




Premie Nr 4 

Nydelige Skampoo og Balsam fra





Premie Nr 5

Oppskrift på Luen og Vottene "Nails"






Premie Nr 6

Nydelig Garnpakka inkl oppskrift på et råtøft sjal





Premie Nr 7

3 hesper med herlig ullgarn fra





Premie Nr 8

Strikkekalenderen 2016 (Bok) til Bitta





Premie Nr 9

Miniatyr Saks og liten rundpinne fra






Premie nr 10

Garn fra
200 gram




Premie Nr 11

150 gram garn





Premie Nr 12

150 gram garn





Premie Nr 13

Nydelig maskemakører fra 





Premie nr 14

Maskemakører fra





Premie Nr 15

Maskemakører fra 





Premie Nr 16

Maskemakører fra





Premie Nr 17

Knalltøff og meget praktisk Strikkeveske fra

Sølvi og Overfloden


* * * * *

Sånn der har du ALLE Premiene!
Ikkje sant dette var FLOTT!??
JuHuuuu eg måtte virkelig holde tunga i riktig
munn på dette innlegget *ler*

HVIS du har noen spørsmål, ja så kan du spørre på Bloggen sin Facebook side under linken av dette innlegget-For all del: Ikkje begynn å evn diskuter i kommentarfeltet :)
Bloggen sin Facebook siden finner du HER! 


Trekningen vil skje 1.Juledag/25.desember


Hadde vært VELDIG gøy om du DELTE dette innlegget slik at flest mulig kan bli med, er jo ikkje "Party" uten masse kjekke folk :) SPRE det glade Budskap :)


Da er det bare å ønske deg masse
LYKKE TIL og Tvi Tvi! :) 





Juleklem fra ei veldig spent Vibbedille :)

164 kommentarer:

Unknown sa...


Her var det mykje fint, men votteoppskrifta var den mest interessanne akkurat no.

Helsing Andrea Øvrebø

Hiks sa...

Åh du herlige juletid. Her var mye flott og du er ei alle tiders dame fru vibbedille.Ikke la noen andre fortelle deg noe annet.
Her blir det ikke bare gledings til julaften men også til 1 juledag.

Juleklem til deg.
Mvh
Hilde Lind

Tina sa...

Her var det jammen mye flott.. =)

Rita sa...

Å her var det mye fint. Dette blir spennende. Hilsen Rita Olsen Bjerkejordet 11 Kløfta ☺

Mona Lunde sa...

Storkoser meg med å lese din blogg. Ikke minst akkurat nå etter at jeg har rekt opp halve mønsteret på en bol. Ja ja det var heldigvis ikke julegave. Gleder meg til flere blogg innlegg :-)

Cloudberry sa...

SÅ mange flotte premier!
Har dilla på votter for øyeblikket, så vottepakken hadde vært supert å vinne :)
Ha ei fin helg :)

Mvh Hege Svendsen

Bundingen sa...

Så mye lekkert du er blitt sponset med og deler ut! Gratulerer med så mange besøk! Her blir det en julaften til ser jeg. Jeg har delt på bloggen min, så kanskje det kommer noen flere med der. Ellers ser jeg at mange av "mine" lesere er følgere hos deg også.
Jeg er imponert over alle innleggene du publiserer og alt du deler, både fra ditt eget liv og strikkeoppskrifter.

Fortsatt god førjulstid! Stor klem!

Mvh Ingunn Sættem

Ladehus

3632 Uvdal

Kristin72 sa...

Wow for en bloggpost, veldig fortjent å bikke 2 millioner besøk da. Følger med deg på opp og nedturer og synes du egentlig er veldig positiv også når andre hadde røket rett i kjelleren. Lykke til helgen og klem fra Kristin Ålerød

Kate sa...

Først av alt, gratulerer så masse med det forestående jubileet. Fantastisk bra jobba, Gro Vibeke. Det er en fryd å lese bloggen din, og strikkelista og heklelista mi har blitt lengre pga av deg. Masse flotte premier her, og det blir nok masse glade vinnere den 25 desember. Håper du og dine får ei koselig og fredfull jul, og så gleder jeg meg til nye koselige blogginnlegg fra deg. Stor klem fra Kate

Håndarbeidsfrua sa...

Så utrolig mye flott. Forstår godt at du legger dem i etter rekkefølgen de kom til deg. Her er det jo bare førsteplasser. Synes jeg ser smilet ditt her du styrer og steller i stand til jubileum. Er noe i det at den største gleden man kan ha er å gjøre andre glad. Så gleden din er nok på topp nå. Her kommer det til å rase inn med kommentarer.
Kos deg nå med alle innleggene gjennom helgen. Blir nok ikke mye strikketid på deg nå. Hvid du ikke får noen av dine kjære til å lese for deg mens du strikker da.
Klem fra Liv, som i dag fyller på med I. Andersen

Berit Volden sa...

Så spennende med lotteri! Jeg hiver meg med. Vil gjerne benytte anledningen til å takke for en fin og inspirerende blogg . - Jeg liker positiviteten i innleggene dine.... :)
Og nå arrangerer du et lotteri med så mange fiine premier....! En strikker fristes av både shampo, maskemarkører mm. og ikke minst garn. Spennende! Jeg fortsetter å titte innom.
Hilsen Berit Volden

Liv Kristin Løvoll sa...

Gratulerer med maaaange besøk på hyggelig side/blogg! Gavedryss er fristende, - for eksempel strikkepakke, kalender eller lekre maskemarkører i metall. :-)

Unknown sa...

Så flott av deg å gjøre dette midt i julestria, glede vilt fremmede mennesker.
Alt ser fint ut, men garnet fra Rasmilla var mest spennende.

Grethe Kristin sa...

Til lykke med jubileet :)det er veldig inspirerende å følge bloggen din :) Her var det masse fine premier :)

Irene sa...

Gratulerer med snart 2000000 et bra tall det. Alltid kjekt å lese bloggen din, stå på videre! Du er et godt bevis på mitt motto, det er ikke hva som skjer oss som betyr noe, men hvordan vi håndterer det. Du sprer glede og optimisme! Takk for det!
Mange fine premier du har fått :)

Unknown sa...

Godt at det finnes mennesker som deg. Koser meg med bloggen din. Det eneste som er litt "dumt" er at hodet blir fylt opp at gode ideer og lyster... Så mange flotte premier du har klart å skaffe. Gleder meg til å følge med på kommentarer og trekning. God jul :-)

Julehilsen fra Grethe Knive

Unknown sa...

Så mye flotte premier du har fått til det store jubileet. Du blir jo reneste julenissen den 25. Premien nr 6 er øverst på ønskelista. Ønsker deg en fuktig fin kveld her fra Hønefoss :)

Unknown sa...

Så mye flotte premier du har fått til det store jubileet. Du blir jo reneste julenissen den 25. Premien nr 6 er øverst på ønskelista. Ønsker deg en fuktig fin kveld her fra Hønefoss :)

Unknown sa...

Masse gratulasjonar med jubileet, fantastisk med så mykje besøk!
Det er ikkje rart forresten, makan til positiv blogg trur eg ikkje ein finn ! Koselig med strikkeoppskrifter - matoppskrifter og ikkje
minst - å lesa om små og store ting som skjer iheimen hos deg og den herlege familien din ! Lykke til vidare .

Klem fra Mette

Else sa...

Stort tillykke med jubilæet, det er altid dejligt at besøge dig og du er utrolig god til at finde fine opskrifter.
Mange flotte præmier, jeg faldt for: Votteoppskrift m/Garn

Hillesvåg Ullvarefabrikk http://www.ull.no/

Klem Else Mortensen

Unknown sa...

Gratulerer med jubileet! Så mange flotte premier du har. Spennende med lotteri! Er innom bloggen din titt og ofte, stadig nye tips til nye mønster. God jul! Ann-Kristin Lykken

Solveig Heggvoll sa...

Krysser fingrene for at en av de fine garnpakkene kan bli mine :)

Anonym sa...

Her var det mye flott, gratulerer så mye med jubileet.Ikke det minste rart så positiv og inspirerende blogg. Med ønske om en fin juletid fra andre sida av Boknafjorden - Vigdis S. Våga ( viva301@hotmail.com )

beate sa...

Oj så mange besøkende på bloggen, masse fine premier også. Fortsett å gi oss leserne inspirasjon.
Beate Sørensen

Iryl sa...

Jeg hadde gleden av å treffe deg på det første strikketreffet i Tananger i 2007, og hadde allerede da fulgt bloggen og strikkeriene en stund. Det har blitt det eneste strikketreffet for min del, av ulike årsaker - men jeg har fortsatt å la meg inspirere av bloggen din, både din positivitet og ikke minst kreativiteten. Ønsker deg og dine kjære en riktig god jul! Klem fra Nana Bjønness

Anonym sa...

Gratulerer med jubileet!

Tror jeg daglig har vært innom bloggen din i nærmere 5 år.
Ditt gode humør smitter over på meg, selv om vi ikke kjenner hverandre.
Du har inspirert meg både når det gjelder strikking og din positive holdning til livet.

Juleklem fra Laila Hansen, Færvik.

Anita sa...

Håller tummarna för att även jag från andra sidan kölen har en chans att vinna något fint.
God Jul
Anita Euren

Ann-Kristin Elstad sa...

Hei hei :)
Så masse flotte premier du har fått sponset til jubileet ditt! Er jo nesten så det er du som skulle hatt dette, er jo du som skal feires :D
En ting er i alle fall sikkert, blir mange glade vinnere rundt om av dette :)

Ønsker deg og dine ei flott helg og en god oppladning mot jul :)
Stor klem fra meg til deg!

Stine sa...

Kjempefin blogg du har, og masse fine premier. Håper på vinnerlykke.

Hilsen Stine Solli Teigen, stineteigen@gmail.com

Hilde sa...

Herlighet for noen premier du har blitt sponset med!! 👍👍👍

Lykke til med innspurten!!

God siste adventshelg ❤

Klem, Hilde Brastad.

Anonym sa...

Her var det mye flott garn. Jammen flotte gaver du har samlet😀 Håper de som vinner virkelig fortjener det. Riktig god jul til deg og dine🎄
Håper det nye året blir mindre smertefullt for deg, du herlige menneske💕 Hilsen Laila Lindboe

Unknown sa...

Hei for noen flotte premier.Det er jo bare å glede seg.Men så er du også en flott dame.med en super fin blogg.Juleklem Karin Egderød.🎄

Unknown sa...

Hei for noen flotte premier.Det er jo bare å glede seg.Men så er du også en flott dame.med en super fin blogg.Juleklem Karin Egderød.🎄

Anonym sa...

Å glade jul, seier eg!!! Skal sei du har samla mykje flotte gaver, lykke til med besøksjubileet!!!! Klem frå Marta Kristin Kongestøl

Soline sa...

Her var det mye flott! Satser på at mitt lodd gir avkastning :-)

Jeg har vært så heldig å få teststrikke mønsteret fra Lunamon og det er flott! Hvis jeg skulle være så heldig å vinne dette ønsker jeg derfor at du gir det videre til noen DU mener virkelig fortjener det.

Lykke til videre med bloggingen, juleforberedelser og ikke minst det nye året!

Mvh
Ann-Christin Berg

Gunn Kristin sa...

Herlig - sååå mange flotte premier! Heldige de som vinner noe av dette. Gratulerer med jubileet.
Ønsker deg en fin helg, og en god jul.

Masse hilsener fra Gunn Kristin Halland

Tika sa...

Åh, utvide julaften med en dag ekstra er jo supert!

To millioner besøk -det er et fantastisk tall, men samtidig vel fortjent for du legger jaggu jobb i bloggen også. Det er en fryd å følge deg i hverdagen -husker enda hvor vondt det var å lese innleggene om flukten fra Libanon, hvor godt det er å lese om hverdagene med mann og barn og hvor mye kjærlighet og respekt som vises i tekstene når du får gjesteinnlegg fra en kjær datter. Inspirasjonsinnleggene lager "ønskelista" mi skammelig lang, og du har en flott variasjon i både det du lager og det du legger ut av linker.

Ønsker dere en fantastisk jul og noen nydelige fridager fra skole og eksamenslesing. Dager som helt og holdent kan brukes som en ønsker er så avgjort de beste.

Juleklem fra Lene Kristoffersen

Anonym sa...

Hei!
Først vil jeg takke deg så mye for en flott og inspirerende blogg på mange måter. Gratulere så mye med jubileet.Sponsorpremiene er superfine.
Ønsker deg og dine en herlig helg og en fin juletid.
God jul og godt nyttår!
Julehilsen fra Anne Synnøve Gramshaug

Kjersti Eriksen sa...

Åh - så mye flott du har i premier! Er innom deg hver dag og storkoser meg alltid�� Ønsker deg og dine en fantastisk jul����❤️

Juleklem fra Vikersund,
Kjersti Eriksen

Anonym sa...

Gratulerer så mye med jubileet!!!

Ellen T. Andresen sa...

Kjempepremier! Kjempemorsomt! Kjempemange klikk!

Med kjæleik til livet sa...

wow - kor mye fint ;)

Heldige er den som vinner ... kansje det blir meg ;)

Da sender du pakken til monika mahle Aarset
kleivavegen 64
6215 eidsdal

Anonym sa...

Å så flott med 2 mill og utrulig fine premier! Er fast leser, og koser meg me bloggen din og alle de fine oppskriftene du finner....sender en varm klem fra Gran Canaria 😎 Hilsen Monica ......mo-skog(at)online(sot)no

Unknown sa...

Utrolig hva du får til.
Gratulerer med jubileet, og god jul fra meg her i Spania.

Wenche sa...

Å se alt samlet var jo nesten overveldende:) gratulerer med jubileet og ha ei fortsatt fin førjulstid. Klem, Wenche Skjærvik

Trine Tønners Høj sa...

Du søde milde en blogg-fest du har sat i gang akkurat før jul.
Imponerende med så mange besøk, synes jo ikke det er lenge siden siste jubilæum.
Takk for en super inspirerende blogg med gode tanker, kommentarer og mange fine strikkeinput.
Må sige at du har gjort et flott arbeide og fått mange flotte sponsorer av lekre garner, oppskrifter og tilbehør.
Vil følge spent med på tælleren, hvornår du rammer 2millioner.
Stor julehilsen fra Trine Dahl

Anonym sa...

Hei!! Jeg vil gjerne delta i konkurransen din, og håper på premie nr 6☺Mvh Julie Greftegreff, Harrveien 15, 1481 Hagan

Ina Håkestad sa...

Gratulerer så mye med 2000000 besøkende! Men med tanke på hvor flott du er som person og hvor mye glede du sprer med bloggen din så syns ikke jeg det er så rart ;) ønsker deg og dine en riktig god jul!
Juleklem fra Ina

kdoris sa...

2 millioner,fantastisk.Gratulerer så mye.Har fått mye inspirasjon av deg og oppdaget at strikking ikke bare er rette og vrange masker.Lykke til videre. Klem Kirsten Lund

Laila Vikane sa...

Gratulerer :) Mange fine premier :)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med jubileet. Utrolig så mange sponsorer du har samlet på ett sted.
Tusen takk for alt du deler med oss her ute. For ikke å snakke om all inspirasjon.
Ønsker deg og dine en riktig god jul.
Hilsen Marit Øvregaard.

Mari-Anne sa...

Gratulerer!!
Her var mye fint!
Og takk for en inspirerende blogg!

God julehilsen fra Mari-Anne Brekke

Siv anne rørvik sa...

Hei �� er superkoselig å lese bloggen din. Positivt menneske, du som skaper en god dag for Di som leser bloggen din�� koselig med jubileum,, å såå koselig at du vil dele det med oss lesere med såå dine premier���� håper jeg er en av de heldige. Hadde gitt en noe krevende hverdag for tiden en positiv boost⛄ lykke til med å nå besøksmålet for helgen ��
Julehilsen fra
Siv anne rørvik
7890 Namsskogan
��

Anonym sa...

Gratulerer med mange besøkende! Og så fine premier, håper en av de kan bli min😃
Julehilsen fra Inger Ørjavik Stavik

Liss Aspvik sa...

Det er såååååå mange flotte premier her.
Ikke rart at det er så mange innom bloggen din, den er fantastisk :)

God helg og God Jul til deg og dine! :)

Anonym sa...

Ååååå jeg vil gjerne være med i trekning av de flotte premiene . Bloggen din er fantastisk . Jeg ønsker deg ei riktig God Jul . Vennlig hilsen Hilde Edvinsen

ak sa...

Tusen takk for en super blogg som får meg til å smile hver dag.
God jul til deg og dine.
Hilsen Ann-Kristin Løvlihagen

Anonym sa...

Hei,

Blir glad og inspirert av bloggen din! Stå på :-)

Den er et ekstra lyspunkt i hverdagen.

Ønsker deg en god jul.

Hilsen Marit Vibeke

Miriam sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Miriam sa...

Først vil jeg gratulere deg med blogg festen.Jeg har fulgt bloggen din i flere år og gleder meg stort over innleggene dine og din muntre tone.
Alltid hyggelig å komme inn på besøk her.
Ha en riktig God Jul

Hilsen Miriam Winther

Unknown sa...

Så mange flotte premier.
God Jul!
Hilsen Helén

Unknown sa...

Oij kor mykje fint du har fått til premier :-) Ha ei fin og fredfylt jul.
Mvh Lisbeth Varpe

Sølvis blog sa...

Gratulerer med jubileet. Her var det jammen mye fint.

Unknown sa...

Åh, her var det mange fine premier. Flott med mange besøkende på bloggen.
God jul!
Gunn Jacobsen

Sølvis blog sa...

Her var det jammen mye fint.. Gratulerer med kjempejubileum. Venter spent på trekninga.
Hilsen Sølvi Alfnes

Anonym sa...

Gratulerer! (y) :)
Rita Enevoldsen

Babbs sa...

Grattla med jubileum.
Mvh Barbro Johannessen

ainaeh sa...

Gratulerer med bloggjubile ☺

Er lov å si at en ønsker seg alle premiene vel? ;) mange fristelser hvertfall.

Lylle til med de neste 2 mill :)

Vil ellers ønske deg og alle lesere god jul :)

Mvh Aina Elisabeth Holter

Marion Grønvold sa...

Gleder meg til 1.juledag 👍💜 Ønsker deg og din familie en koselig jul 🎄Juleklem fra Marion Grønvold, Bjørkedalvn.540, 3948 Porsgrunn

Irenes hobby sa...

Gratulerer med jubileet. Her var det mange fine premier du har fått. Veldig fin blogg du har. Ønsker deg og dine en God jul. Hilsen Irene Liland

Jorunn Lindal sa...

Dette er flott av deg Vibbedille å gjøre dette for alle som leser bloggen din. Masse flotte gaver her, at du klarer å sende alle skattene videre😃. Her er det mye å ønske seg: votteoppskrift, lue og votter, garn og strikkeveske😍. Ha en riktig God Jul til deg og dine🎁🎅. Blir spennende å se hvem som vinner 1. juledag 🎁😊. Hilsen Jorunn

Nemo sa...

Gratulerer med et svimlende besøkstall! Ikke rart, med den koselige bloggen du har. En riktig god jul til deg og dine! :-)

Hilsen Tonje Karlsmoen.

Anonym sa...

Det må jeg si, alt flott og spennende du finner på. Ønsker deg og dine en riktig god jul og et fantastisk 2016 ♡

Hilsen Margaretha Högström
Moss

Anonym sa...

Så mange fine premier du har! Gratulerer med besøkstallet, flott blogg å følge. God jul og godt nytt år til deg og dine :)
Hilsen Anne Sofie Nybø Olsen

HildevAga sa...

Endelig fant jeg ut av det. Er veldig glad i denne bloggen. Fortsett det gode arbeidet. Hilsen Hilde Aga. God Jul

Marit Ødegård sa...

Gratulerer med 2 mill. besøk! :-D
Det er alltid kjekt å lese bloggen din!

Aase sa...

Koser meg med bloggen din:) og alle de flotte mønstrene du finner frem. Kjekke premier du har fått. God jul!

Tonemk sa...

Gratulerer med det store jubileet! God jul og godt nyttår til dere alle!
Hilsen Tone M. Klufthaugen

Marit i Skogen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Gratulerer med jubileum :) Er stadig innom og ser etter nye ideer ! Her var det mye fint å vinne. Har linket dette blogginnlegget til : https://www.pinterest.com/trudejaco/

Wenche Vågen sa...

Du verden, her var det mye fint. Krysser fingrene. :) Mvh. Wenche Vågen

Anonym sa...

Her var det mye fint. Men det er jo mesten DU som FORTJENER disse fine gavene. Med den jobben du gjør her på bloggen din. Det hadde vært kult å fått noe som er fra nettopp DEG.
Mvh Betina Skaara

Unknown sa...

Gratulerer med 2 mill besøkende.Ønsker deg en god førjulstid.
Vennlig hilsen Gry

Vanja Nyrud Halvorsen sa...

Å hildrande du, her var det mye fint!! spesielt Rasmilla....*sikle*, men utrolig mye annet fint også. Krysser pinner og armer og fingre og.....

GOD JUL til deg og din fine familie Vibbedille.

Anonym sa...

Laila Grodås Østerhus ( laru96@yahoo.no)sier:
Her var det jammen mye fint. Hadde vært morro å vinne . God Jul:-)

Kristin Slettum sa...

Oi, oi, oi...for en premieliste. :D Her var det utrolig mye flott altså. :D
Gratulerer så mye med jubileum. Kos deg masse i jula. Håper du og familien din får en fin høytid. :D

Har akkurat felt av siste julegave, så nå er jeg på jakt etter egostrikk å kose meg med i jula. :D Vet ikke helt om det blir kofte eller skjørt enda eller begge deler. :D

Ha en fortsatt fin kveld. :D

Merete olsen sa...

Så kjempekoselig blogg, og kjempenydelige premier. Gratulerer med så mange lesere på bloggen. God jul til dæ og dine. Mvh Merete Olsen

Marte Naustdal sa...

Så mange fine premiar!:) gratulere så mykje med alle lesarane dine!!:) vi har kosa oss alle sammen😉

Siv sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sophies verden sa...

Du verden så arti Vibbedille :) Vil selvsagt være med :) det er alltid en fryd å lese bloggen din, og mange flotte tips har æ fått :) Lykke til videre :) Ha en koselig kveld. Klem fra Grete Sophie Høvik Ulvang :) http://grete-sophie.blogspot.no

Anonym sa...

Hej. Tillykke:-)) Følger dig hver dag, synes det er nogle herlige indlæg du laver og nogle super gode ideer til forskellig strik. Det er en flot liste af præmier, håber bare jeg bliver en af de heldig:-))

Med ønsket om en god jul samt godt nytår.

Tina Thomsen
Danmark
E-mail: miti@ofir.dk

Anonym sa...

So flotte premiar! :D Eg er heilt overgitt over den givergleda di :D No har eg ganske nyleg vunne ein fin giveaway her inne hos deg, og eg plar slettes ikkje vinne kvart år, men eg melder iallefall mi interesse :D og vil uansett verkeleg få gratulere deg med 2 millionar bloggbesøk! DAMA SI! Vennleg helsing Kristin Gimmestad

Marit i skogen sa...

Tusen takk for en super blogg Vibedille! Jeg besøker deg hver dag både for inspirasjon og for å lese dine herlige innlegg. Gratulerer med jubileet! Ønsker deg og dine ei god jul og et godt nyttår! - og jeg vinner gjerne en av de flotte gevinstene :-) klem fra Marit i skogen

Fjordheim sa...

Du verden for ei gaverekke. Mange flotte ting
Gratulerer med masse besøk på den herlige bloggen din.
Ønsker deg og dine ei herlig førjulshelg :)
Astrid Andersen

Marianne sa...

Gratulerer med jubileum Vibeke:D Velfortjent<3
Så kjekt det må være for deg å kunne glede oss ekstra på denne måten.
For eg er rimelig sikker på at du nå vet at eg mener det er vi som burde gi tilbake til deg:)
Go'klem fra Marianne Skår- Teigen

Anne Elise sa...

Fantastisk!! tenk 2 millioner!!
God jul og lykke til videre!!

Signe sa...

Du verden. Dette blir spennende altså. Så utrolig mye flotte premier. Og ikke aller minst, gratulerer så masse med jubileet. Vel fortjent. Jeg har fulgt bloggen din i mange år. Og er innom hver dag. Mvh Signe Knutsen. Knutsen.signe@gmail.com.

Anonym sa...

Gratulerer med jubileet. Å du store verden for noen flotte premier og mange er det og. Dette blir spennende. Titter innom bloggen din med jevne mellomrom , du har en flott blogg.
Så ønsker jeg deg en riktig god jul.

Hilsen Irene Kristoffersen.
haevense@online.no

Ruths datter sa...

Wow. først og fremst må jeg gratulere deg med så mange treff. Du er nå så flink og aktiv. Jeg har vunnet hos deg en gang før så mine sjanser er kanskje ikke så stor, men blir med på feiringen allikevel jeg.
Mariann Brurås

Tantekaramellen sa...

Gratulerer så masse med flott blogg og masse besøk. Hilsen Ellen K Skarbøvik

Sigrid sa...

Gratulerer med snart 2 millioner. Har bidratt med noen av disse, da jeg har vært daglig leser av bloggen din i et par år nå. Du har mange faste lesere. Mvh Sigrid (Svendal)

Pia Raita sa...

Gratulerer så mye med jubileet og takk for en flott blogg!!
God jul til deg og dine!!
Mvh Pia Raita

MonaN sa...

Gratulerer så mye med jubileet! Kjempekoselig blogg som jeg leser ganske så ofte! Ønsker deg og dine en riktig god jul! M.v.h. Mona Nordli

Thorat sa...

Stort tillykke. Spændende flotte præmierr. Knus fra københavn (tina norup)

Hanne sa...

Gratulerer med jubileet, 2 millioner er jo et utrolig stort tall!
Takk for alt du deler med oss lesere:-)
Mvh Hanne Johnsen

Hilde sa...

Gratulerer så masse med jubileet. Mange flotte premier du har skaffet. Ønsker deg og dine ei riktig god jul.
Hilde Johnsen

Martha sa...

Gratulerer så mykje med jubileum, flotte premier du har fått til feiringa di! Eg deltar gjerne i lotteriet ditt! Mvh Martha Skeie Olsen

Monika sa...

Gratulerer med bloggjubileumet! Jeg har lest bloggen din fast de siste 3-4 årene, og er alltid like spent når jeg får opp nytt innlegg fra deg i Feedly'en min :-D kommenterer dessverre lite, der kan jeg bli flinkere. Men følger med og synes det er et lyspunkt i hverdagen :-) hilsen Monika Valen

Unknown sa...

stort grattis till en stor skara följare 2 miljoner väldigt många är det :-D

Önskar dig en god jul och ett gott nytt år från Sverige

Maria Strandberg

Anonym sa...

Gratulerer med jubileumet.
Åå så fantastiske premier du har. Og nok en gang, kjempefine blogg. Du sprer så mye glede og positivitet.
Ha ei fine helg.
Gjertrud Haarr Kvia
haarkvi@lyse.net

AaseGerd sa...

Gratulerer med flott besøkstal! Mange flotte premiegåver har du også 😊 Lukke til vidare!
Aase Gerd Aarsnes
aasegerd@gmail.com

binni sa...

Lykke til med det store jubileet. Det er kansje du selv som hadde fortjent alle premiene. Mvh Britt Unni Gundersen

Å leve med pancreaskreft. Min ferd med monstret. sa...

Gratulerer med jubbleleumet ditt.
Koselig blog har du og. Jeg er innom å leser med jevne og ujevne mellomrom. Det kommer jeg garantert til å fortsete med.
Til sist vil jeg ønske deg og dine en God Jul og et Gødt Nytt År

Siv Monica sa...

Helledussen kor mykje flotte premier! Detta vert spennande 😃
God jul frå Siv M Olsen

Lisbeth sa...

Gratulerer med et imponerende høyt besøkstall! Jeg er ikke overrasket for du har en herlig blogg. Jeg har nesten sluttet å lete etter oppskrifter selv for jeg sjekker bloggen din og vips har jeg funnet det jeg lette etter.
God jul til deg og dine!
Hilsen Lisbeth Bye

Lisbeth sa...

Gratulerer med et imponerende høyt besøkstall! Jeg er ikke overrasket for du har en herlig blogg. Jeg har nesten sluttet å lete etter oppskrifter selv for jeg sjekker bloggen din og vips har jeg funnet det jeg lette etter.
God jul til deg og dine!
Hilsen Lisbeth Bye

Siv sa...

Gratulerer så mykje med jubileet. Dette er den einaste bloggen eg må innom kvar dag :) Tusen takk for at du deler så mykje av deg sjølv, eg kosar meg. Lag med deg når eg er på besøk her :)

Ynskjer deg og dine ei flott helg og ei fantastisk jul :)

Helsing
Siv Jorunn Hjellbrekke

Anonym sa...

Her var det jammen mange flotte premier, må jo bare henge meg på.......og vente i spenning.
Ikke rart du har mange besøk på bloggen din, den gir meg stadig inspirasjon.
Ønsker deg og familien en deilig jul.
Mvh Marianne Sigvathsen (maristrikk)

Sylvia sa...

Herlighet for noen premier Vibeke.
Selv synes jeg maskemarkørene er så flotte, så dem krysser jeg fingrene på.
Da kan jeg nemlig dele dem med noen andre også. EN til hver : Alle skal få!!!!
Ha en nydelig lørdag.
Juleklem

Sylvia Iremark sa...

Wow for noen gaver du har å gi bort :) Rene julenissen du nå :) Alt frister utenom Bittas kalender for den har jeg allerede kjøpt :) Takk for en kjempeherlig blogg som gjør meg i godt humør :) Du sliter med ditt og holder alikevell humøret oppe og det smitter av på en til som sliter med helsa for øyeblikket. Der er du en inspirasjon for meg :) Ha en velsignet god jul med familien og kos deg :) Stor klem fra Sylvia Iremark

Tankespinn sa...

Wow det er mange besøkende. Men skjønner det godt. Snubler stadig innom denne bloggen ulike steder.og det er alltid like spennede å lese.
Lykke til med de neste millionene, og god jul.
Mvh Ann Kristin Straume

AnnetteK sa...

Wow så mange flotte premier. Gratulerer med jubileet.
Lykke til til alle deltakerne. Selv kan jeg ikke oppgi fult navn på nettet av ulike grunner, så jeg må nok stå over denne gangen!

Unknown sa...

Så gøy! Ønsker deg en fin førjulstid, og riktig god jul :-)

May sa...

Wow, her var det mye flott :-) Forelegg og strikkeveske synes jeg er fantastisk flott, men også mye annet som faller i smak her, så jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av alle disse flotte gavene.
Synes du har en veldig fin blogg, som jeg titt og ofte er innom og ser på.

Julehilsen fra May på Hamar

Anonym sa...

Gratulerer med jubileum, og takk for at du vil feire oss som les! Flotte premiar, og eg likte nok ullgarna best - både Fårelegg og Rasmilla og Holen har no fått plass på ønskjelista!
Vonar du held fram med å skrive i 2016, og ser fram til stadig ny strikkeinspirasjon. Og så er eg spent på den blå og kvite kofta... den må du blogge om undervegs i arbeidet!
Helsing Torill Førsund

Anonym sa...

Bestandig morro å lese innleggene dine, veldig glad for at du legger de ut på heklesiden på facebook, så får jeg lest dem :-) ¨
Ha ei flott jul.
Carina Stenseth

Anonym sa...

Saa mange fine premier,jeg haaper jeg vinner en,jeg gaar inn paa bloggen din hver morgen,den er saa morro og interesant.God jul og godt nytaar onsker jeg deg.Hilsen MaryAnn DeRoberts fra norway2@hvc.rr.com

Valdreshagenmin sa...

Gratulerer med 2 mill besøkende på den flotte og inspirerende bloggen din som jeg ofte besøker :-)
Ha en fin førjulstid :-)

Jane Eikeland sa...

Masse flotte premier. Jeg er innom bloggen daglig og koser meg med det du skriver.
God jul!

Marit Johanne sa...

Du verden så mange flotte premier! Du er ei flott dame med en flott blogg så det er ikke rart mange vil sponse deg med premier til jubileet ditt. Gratulerer med så mange besøk!Hilsen Marit Johanne Mathisen

Wenche D sa...

Gratulerer med det flotte besøkstallet! Det var du som skulle hatt premie, ja du må unne deg en selv og. Det er alltid kjekt å lese bloggen din, alltid positiv og glad, tusen takk for det du deler! Ønsker deg og dine ei riktig god jul!
Hilsen Wenche Dale

Lena Gjertsås sa...

Gratulerer med jubileet!
Jeg leser bloggen titt og ofte! Masse inspirasjon å hente her!
Ha ei riktig god jul!

Lilli sa...

Gratulerer med jubileet ditt.
Forstår at så mange leser bloggen din ,for her er mange fine ideer,til både det eine og det andre.
god jul til deg og familien din.

Anonym sa...

Gratulerer med jubileum.Gleder meg hver dag til å åpne mailen fra deg.
Mette Kroken Nygård

Unknown sa...

Hmm.. finner ikke kommentaren min, så jeg prøver igjen. Gratulerer med jubileet, jeg forstår godt at du har mange besøk. Mange fine oppskrifter, og din herlige positivitet og hyggelige deling av litt om deg og ditt.

Line sa...

Gratulerer:-) DU er til stor inspirasjon, både for strikkeglede og livsglede. TAKK for at du står på og deler så mye og fint som du gjør, på tross av egne utfordringer. Stå på videre.
Mange klemmer fra Line L

Anonym sa...

Gratulerer ���� Det er alltid kjekt å lese bloggen din,en av dagens høydepunkt med alle de fine designene du viser oss. Og nå når du har jubileum vil jeg være med å gratulere.
Jeg vil ønske deg og familien din en god å fredelig jul og ett godt nyttår.

Hilsen Beate Fosse

Solveig sa...

Hør hvor det smeller fra loft og til kjeller - nå er det Gro`s jubileum som gjelder.
Tar av meg hatten nok en gang. 2 mill besøkende er utrolig.Jeg vil hedre deg med en salutt, håper den smeller hvert et minutt.

Og vi blir "servert" noe hver gang vi hilser innom. Er det ikke noen lekkerbisker av noe strikk så er det en matbit eller tre ...
To do lista mi blir lengre og lengre ,,,

Ha en fin førjulstid :-) Jeg x-strikkepinnene og venter i spenning.

Lise "Lizzy" Engdal sa...

Herregud! Tenk at du har nådd 2mill allerede! Synses det var i forrige måned at du nådde 1mill.. Gratulerer så utrolig mye! Dette fortjener du! =D God Jul!

Inger Hilde sa...

Gratulerer med jubileum. Artig med så mange besøkende 😊. Mye fint som skuer mitt øye. God Jul og godt nyttår.
Juleklem fra Inger Hilde M Andreassen, ingerhma@online.no

Ellinor sa...

Her var det jammen mye fint. Gratulerer så masse med jubileum. Dette er en blogg som jeg tilfeldig snublet over på nettet og har etter det prøvd å komme meg inn minst en gang om dagen for å lese. Alltid like hyggelig å lese om deg og din familie.
God jul.
Hilsen Ellinor Irene Skedsmo

Anonym sa...

Gratulerer med 2 millioner treff på bloggen. Har vært innom en god del ganger sjøl og, for det er jo så mye å lese på her!!!!
Håper du får ei heidundranes fin jul!!

Mvh Kristin Auseth!

Unknown sa...

Sikke mange flotte præmier på en meget fin blog.
God jul hilsen Tina Møller

Nina Andersen sa...

Hei

Gratulere så masse med jubileumet og 2 milloner besøkende. Så mange fantastiske premier, det hadde vært nokka å kosa seg med på nyåret. Bloggen din e bare helt unik, du sprer masse varme, glede, oppskrifter, inspirasjon m.m. Må bare innom her hver dag, flere gang for dagen. Har strikket meg verdens tøffeste "Vibbedille sokker", tusen takk for at du delte oppskriften. Ønsker deg å dine ei riktig god jul og et godt nytt år.

Oddbjørg sa...

Gratulerer med et fantastisk besøkstall! Ikke at det overrasker; du er en gledespreder og har en superflott blogg! Jeg er innom hver dag. Du kommer med så mange spennende oppskrifter, masse jeg får lyst til å strikke. Hadde vært fint å vinne en av flotte premiene, men er det noen som virkelig hadde fortjent en premie så er det du.
Ønsker deg og dine ei god og fredelig julehelg og et godt 2015.
Oddbjørg Pedersen

Eva sa...

Gratulerer med det store jubileet! Jeg har fulgt bloggen din i mange år, og liker godt å lese det du skriver. Du inspirerer mange, både som strikker og forbilde for hvordan leve livet på beste måte tross helse. Du er et forbilde!

God jul! Hilsen Eva B. Lunde

Nita sa...

Wow så mange fine premier du har fått inn. Du må jammen ha stått på. Vil ønske deg og dine en riktig God Jul og ett Godt nytt år.

Ps grattis med 2 mill besøkende.

Juleklem fra
Anita Olsen

Unknown sa...

Gratulerer! Et imponerende tall! Håper mange blir med på ditt premiedryss :-)

Margrete Slettan

timmone sa...

Gratulerer så mye med jubileum! Synes det er så hyggelig at du feirer dine mange lesere med å lodde ut premier til oss. Det er jo DU som burde fått alt sammen selv; du som deler så mye inspirasjon og hverdagsglimt med oss lesere. Det er jo vi som burde gi DEG en premie!

Synes du er fantastisk god til å holde motet og positiviteten oppe. Tror mange har mye å lære av deg, inkludert meg selv. Du inspirerer på flere plan; når det gjelder strikking, livsmot og baking :)

Må si jeg håper litt ekstra på å vinne Rasmilla-garnet - det ser så nydelig ut! :)

Ønsker deg til slutt en riktig god jul og etter hvert godt nyttår! :-) Kos deg masse i julen!

Mvh
Anita Myhrhaug

Unknown sa...

Gratulerer! Takk for all gleden du deler, ikke bare nå i anledning jubileum men hver eneste dag gjennom denne bloggen. Jeg har vært fast leser i mange år og blir aldri lei :-) God jul til deg og dine!
Hilsen Sandra Berner

Unknown sa...

Gratulerer så masse med jubileum, og tusen takk for alt du vil dele med oss lesere.
Har aldri vært noen bloggleser, men da jeg kom over din var det gjort. Hadde bare noen få strikkeoppskrifter før, men nå må det en kraftig sortering til på datamaskinen. Jeg har og for første gang strikket etter engelsk oppskrift, og det takket være deg. Din optimisme og gode forklaringer heiet meg igang. Så må si at det er ett lite høydepunkt i hverdagen når man kan sette seg ned med kaffekoppen og dagens innlegg. Det er like koselig å lese om deg og familien som om oppskriftene. Så Keep up the good work.
Ønsker deg og familien din en flott jul og et godt nytt år.

Hilsen Camilla Hanssen

Venke Løvoll Strømme sa...

Så flink du er til å spre glede. Jeg har fulgt bloggen din i mange år og får masse inpirasjon. Hadde vært moro å få til strikketreffet på Trolltunga, men først er det jul. God jul til deg og dine

Mammaka sa...

Gratulerer med jubiléet! Så snill du er, som ønsker å dele gavene med oss lesere. Det er virkelig mye lekkert du ønsker å gi bort. Om jeg skulle være så heldig å bli trukket ut, så spiller det ingen rolle hva "premien" måtte bli. Bare tanken på at jeg skulle vinne noe, er premie nok i seg selv.

Takk for en virkelig trivelig blogg. Jeg koser meg med å lese den om kvelden, for da har jeg tid til å bare nyte alt du deler med oss.

Ønsker deg og dine en koselig jul. Håper den blir akkurat slik du ønsker for familien din.

Klem fra Kari Slette



strikkegal sa...

Gratulerer med bloggjubileum Vibbedille :) nå begynner det å bli noen år siden jeg var med på strikketreffet ditt, men bloggen leses likeså. Har akkurat kosa meg med 50 innlegg fra deg, du vet juleinnspurten tok tida fra blogglesing. God jul til deg og familien din!

Birgitte sa...

Gratulerer så mye med flott bloggjubileum! En så stor giveaway har jeg ikke sett før. Jeg vil gjerne delta :)

Linda sa...

Fantastisk ! Gratulerer masse :)
Beste hilsen Linda S. Loland

Evy sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Evy sa...

Gratulerer med jubileum. Koser meg masse med å lese bloggen din. ☺ Ønsker deg og dine en riktig god jul. Mvh Evy Sandnes

Unknown sa...

Gratulerer
Dette er faktisk den eneste bloggen jeg følger.
Spennende

groanitaperfekt@hotmail.com sa...

Gratulerer med imponerende tall. Du har en veldig positiv og koselig blogg

Unknown sa...

Wow. Gratulerer med jubileet.liker godt å lese bloggen din. Får mye god inspirasjon til min store hobby som er strikking. La det på hyllen i nesten 20 år, men en tøff tid m mye sykdom fikk meg til å ta det opp igjen, etter inspirasjon fra gode medpasienter på et flott rehabiliteringssenter. Strikking er virkelig blitt terapi for meg.
Ha en riktig god juletid.
Hilsen Helga Tonheim

Birgitta Mjåseth sa...

Hei!
Ikke noe rart at denne bloggen har mange besøkende. Jeg er innom så og si hver dag. Gratulerer med jubileumet og fortsatt god jul :-)

Anonym sa...

Hei, må inn å lese her vær dag, du gir så mye av deg selv.
God Jul til deg og dine
Hilsen Gro

Anonym sa...

Hei eg syns fårelegg ser artig ut. Har lyst til å strikke den. Kanskje er eg heldig.................god jul vidare Helsing Marit Barmen