torsdag 31. desember 2015

Litt Luksus til Barna - Nydelige Strikkeoppskrifter

Brooklyn Tweed/Jared Flood

BT og Jared Flood er absolutt et av mine store forbilder innen strikking, det er så mye lekker og for ikkje å snakke om GARNET som blir brukt! Alle disse prosjektene er strikket med garnet BT Loft - et garn eg ALLTID er inne å klemmer på når eg er en tur på Kreativ i Sandnes.....MEN eg klarer ikkje å ta meg råd til å kjøpe. Vil jo ikkje bare kjøpe en hespe, eg vil ha nok garn til en genser eller jakke, men enn så lenge, ja så drømmer eg....Det koster heldigvis ingenting,
men ÈN dag!

Du må virkelig bare NYTE disse lekre bildene og ikkje minst de flotte prosjektene. Alle oppskriftene er i størrelse 2-10 år :)


Bildet over




Brooklyn Tweed/Jared Flood




Brooklyn Tweed/Jared Flood




Brooklyn Tweed/Jared Flood




Brooklyn Tweed/Jared Flood


Ååååå eg blir helt mo i knærene eg altså! Det er jo sååå flott! Kunne tenkt meg å strikke den første til Jr, jo eg måtte nok brukt et tykkere garn, men BT har mye flott å velge i :)


* * * * *

Eg begynner med å gi beskjed om at hvis ikkje de siste vinnerene melder seg innen fredags ettermiddag, ja da trekker en nye vinnere. Det er 3 stykker eg mangler.

Har i grunnen ikkje så mye eg skal gjøre i dag, ikkje ennå iallefall :) Når Ali begynner å bli ferdig med maten så rydder eg spisebordet tomt slik at han setter maten inn etter hvert
og eg skal love deg at det blir en del tallerker hehe
Min "jobb" er å sette ting i forhold til hverandre
og i år skal eg også pynte litt innimellom :)


Ser i grunnen frem til i morgen eg! Jepp, da er planen
å vaske ut jula og få alt pynter i eskene og shaine stua skikkelig! Sitter å VURDERER en kjapp tur på Nille i dag!!! Ja, vettu ka?? Eg glemte jo å kjøpe nøytrale lys!!
Det er jo noe av det kjekkeste ved å få ut jula, ja å pynte til hverdagen igjen. Har en del HALVE hvite kubbelys hehe Mulig eg nøyer meg med de og heller kjøper nye på mandag? Uansett så stenger vel Nille snart??
Hmmmm nei eg orker ikkje stresse....

Tror bare eg tar meg en tur på badet, tar på meg rene koseklær, sminker meg litt og setter meg til å strikke -
høres mye bedre ut :) Heldigvis for meg så glemte
Amira glattetanga si MoHaaaaa
Passer fint når eg har gått tom for den anti statiske floke shampoo`en min, når eg vasker med vanlig shampoo har eg hår alle veier, men eg får kustus på det med
glattetanga HELDIGVIS hehe




Men du får kose deg da
og NYT årets siste Torsdag :)






Nyttårsklem fra Vibbedille :)

4 kommentarer:

Else sa...

Vil lige ønske dig og dine et rigtigt godt nyt år - og sige tak for alt i det gamle år.
Altid så koseligt at besøge dig, du spreder så megen glæde.

klem Else

Soline sa...

Trenger ikke lete etter inspirasjon andre steder - finner jo alt her jo 😃

Følger ingen andre blogger "fast" - men hos deg må jeg alltid innom!

Ha en fin dag og alle gode ønsker for det nye året!

Unknown sa...

Flotte mønstre og det garnet må jo bare sjekkes ut. ø deg godt nyttår!

Jorunn Lindal sa...

Takk for det gamle, og kos dere i kveld 🎉😃