onsdag 9. desember 2015

SPONSOR Nr 7: Bittamis Design - Bok!


Vår alles kjære Bittami med de fantastiske bøkene!
De er så fortryllende at man bare ha de, kan du ikkje strikke, ja så er det vakre bøker å bare sitte å bla i :)

Det er da slettes ikkje bare bøker Bittami kan, neida hun har en meget velfylt og flott NETTBUTIKK! 
Det bogner av herlig garn og man trenger slettes ikkje lete,
for man finner det meste :)

Hun har også den FLOTTE FacebookGruppa:

Det er neimen ikkje noe rusk Bittami sponser Jubileumet med, DU kan vinne Strikkekalender 2016!



Nei, det er slettes ikkje en vanlig kalender, Nop, kalenderen er innimellom og ellers finner du strikkeoppskrifter for
liten og store i de herligste design :)


Man blir rett og slett forelsket!



Så hvis DU vil vinne denne flotte boka må du følge med fremover! NÅ nærmer Jubileumet seg med Stormskritt! JuHuuuuu 

Har flere Sponsorer som skal presanteres så bare
fortsett å GLED deg, har 4 til så det er jo snart
Premie til alle hehe

* * * * *

Nå skal eg på kjøkkenet! Først skal eg pakke litt Julekaker som eg skal ned til naboen med og SÅÅÅ skal eg lage noen kaker som virkelig gjør deg varm i ganen!
Mmmm de er gode!

Jr er fortsatt veldig øm og sår i munnen,
men hodet er bedre heldigvis :)
Blir nok en bløt Fòrings dag *ler*


Men du? Finn på noe du også!
Gjør du en ting eller litt hver dag, ja da blir me ferdig til Jul, iallefall med det som er viktigst for oss selv! Me må slutte
å bry oss så mye om hva andre mener me BØR gjøre til Jul - Sånt blir det STRESS av og det hører iallefall ikkje til i Jula :) 




KOS deg og Nyt
resten av ettermiddagen :)





Juleklem fra ei motivert Vibbedille :)

2 kommentarer:

Håndarbeidsfrua sa...

Hvor henter du overskuddet? Send gjerne noe over til meg. Synes julen blir tyngre for hvert år selv om jeg dropper rengjøring og kakebakst.
Bare det å finne på gaver er et ork, men er ingen fan av å gi penger til jul. Fødselsdag er ok med pengegave.
Men før jul skal vi feire fødselsdag til tre generasjoner. PUH!!!
Satser på at jeg får mer julefølelse siste uken når maraton er over.
Klem fra Liv

Vibbedille sa...

Eg bestemte da eg hadde pyntet ferdig at fremover gjør eg ÈN ting hver dag som er Julerelater og det eg ikkje får gjort, ja det trenger me ikkje + at Ali trør til han også :) Stresser overhodet ikkje for om badet eller gangen flyter på Julaften er det ingen som bryr seg. Det er KUN oss 4 HEEEELE Jula til ende så det eg gjør er for oss :)

I dag var eg nede hos en herlig nabo med kaker og flesk, det gir en input av de sjeldne, det å se gleden og få en god klem gjør så godt _= Gleden av å gi :) rede adrenalinet :)

Gaver? I år blir det ingen strikkete gaver, orker ikkje og det tar for mye tid. ÈN dag skal Ali og eg ut, da er det inn på et Kjøpesenter og MAX 2 timer skal brukes! Da blir me ferdige, ungene sine gaver er allerede kjøpt på nett og kommet i hus, det samme er Ali sin og det er de viktigste for meg :)

Jepp, det blir nok Jul i år også, og det man ikkje baker, ja så kan me kjøpe det på Rema, kanskje me er heldige i Mat-Krigen? JuHuuu