mandag 28. desember 2015

Happy Color & Happy Stripes! Knallkjekke Oppskrifter!

al-fa

Ahaaa Give me some COLOR! GIVE IT TO ME! Yes!

Farger gjenspeiler humøret ditt og hvordan du føler deg,
ja for har du en Crappy day da tar du ikkje på deg den morsomste genseren du eier, ikkje sant? Du tar på deg filla som fortsatt ligger på gulvet hvor du slengte den
sist du brukte den, sant vel?

Når du er Glad og Fornøyd, da sprudler du og du får lyst
å danse bortover gata - DA passer det med morsomme farger og ikkje minst mønster og striper :)

Som Grafisk Designer kjenner eg meg igjen i mye av det
Al-Fa designer, hun er også Grafisk Designer og eg digger virkelig omtrent ALT hun har laget! Det er virkelig en kreativ drøm som får et vanvittig utløp! JISES for en "strek" sier nå bare eg! Åååå men eg savner DEN delen av mitt
"tidligere" liv....sukk

Du må bare SE, NYT og kjenn at det begynner å KRIBLE!


Bildet over



al-fa




al-fa




al-fa




al-fa



Ikkje sant det var UTROLIG mye flott og gøyalt her!
Vil du ha MER??
YES! Eg visste det HA! Ta deg turen innom HER du så tenker eg du muligens blir fornøyd hehe

* * * * *

YES! I dag er det MANDAG og me kan gå å hente pakke på posten! HA! Trodde me.....Amira gikk på jobb hun,
tok selvfølgelig bilen, jepp, for me forstår jo at det ER ufyselig å stå opp GRYTIDLIG etter sløve Juledager å ta bussen
2 timer FØR hun trenger å gå.....HURRA for herlig Kollektiv!
Dvs at hvis me ville ha pakken hjem tidlig måtte me hatt på alarmen og kommet oss ned FØR kl 9! IKKJE aktuellt for me også lider litt av sovesyka etter skikkelige sløve Juledager :)

Dermed må me bare sitter å dibbe til hun er hjemme
igjen i halv 5 tiden! Tenker Ali står klar i strappene da og bare hopper inn i varm bil og durer avgårde *ler* Blir spennende! Har aldri bestilt på denne måten før og er vel mest spent på om det er kommet toll på herligheten.....fikk litt "rar" hentelapp, men ingeting ang toll slik som eg fikk på garn da eg gikk litt amokk på en garnbutikk i London....Ble dyrt!

Anyway, mens me går her å venter har iallefall EG tenkt
å vaske litt klær! I går vasket eg en genser og måtte bøye med NED til vaskemaskinen for "borgen" av klær er blitt ganske høy! Det er helt sprøtt så nå må eg bare sette i gang, tror faktisk me må innom Kiwi å kjøpe litt mer Ariel eller Omo også for når eg første starter så....

Det er i grunnen ganske avslappende å vaske klær, ja for eg kan jo bare sitte her å strikke i mens, greit med en tøy og bøy pause (henger opp) inni mellom :)

Planer for dagen du da?




HUSK:
Kos & Nyt





Juleklem fra ei fornøyd Vibbedille :)

1 kommentar:

Kjersti Eriksen sa...

Kjenner veldig på den følelsen av farger, ja. Det bytter veldig med årstida for min del. I dag la jeg opp til en rosa/grønn klut i sterke farger - pleier å kjenne et stort behov for knallfarger etter høst og jul. Men så er det jo slett ikke nyttår enda, og det ble helt feil. Så nå sitter jeg her og strikker på røde/hvite grytekluter som havner i gavekassa til neste års jul. Alt til sin tid! ETTER nyttår - ja, da skal du se at alt mulig rart i knallfarger passer på mine pinner.

Ønsker deg og dine en fantastisk juledag. Venter i spenning på hva som er i pakka ;->