torsdag 31. desember 2015

Avslutter Året med "Downton Abbey" sine Gratis Oppskrifter - KOS deg!


Premier Yarn

Har du sett serien "Downton Abbey"? Eg har blitt anbefalt den så mange ganger, men det har aldri blitt - Tror nok eg er nødt å finne ut hva det er, men utifra oppskriftene å dømme vil eg tro det er en meget koselig serie! Husker min far måtte alltid hjem hvis dette skulle komme på Tv for han tok det opp.

Håper du får koset deg med disse herlige oppskriften
om ikkje annet - ALT er Gratis!



Bildet over



Premier Yarn




Premier Yarn




Premier Yarn




Premier Yarn


Da får jo målet mitt på seriefronter for 2016 være å se denne serien, tror du det er noe for meg?
Er det en god Strikke-Serie?




Eg er i grunnen klar til å forlate 2015, har vært et fint år
i grunnen! Mange flotte turer i sommer og ikkje minst en spennende sommer med tanke på
at Amira flyttet til Kr.Sand :)

På en annen side har det vært et "vente" år!
Mye SUS besøk, prøver og enda mer venting.
Håper så inderlig at 2016 blir et år uten for mye slike ting :)

Ellers tror eg at 2016 kan bli året som gir oss et vendepunkt! Ja hvis ting går VÅR vei og det ikkje oppstår uante situasjoner, krysser fingrene for at dette blir
VÅRT år på alle måter :)

Bloggen tok en positiv vending i sommer, jepp, den klatret seg inn på Topplisten over Blogger i Norge og siden har den vært der. Å ja eg koser meg masse med bloggen, både den og DU gir meg mye glede :) Det gir meg noe å potle med foruten selve strikkinga :)

Skal me satse på et FLOTT år som forhåpenligvis
både skal Gi og Ta?
Ja slik at me gjerne går ut med en liten gevinst?

Start det NYE året på en POSITIV måte! Ikkje se på Januar som fryktens måned, joa, lommeboka ER tom-det er et faktum og det kan knirke frem til "Kunstnerlønna" kommer, men la oss prissette hjemmehygge hakket mer, man trenger ikkje løpe beina av oss og ta bilder i hytt å dyne for å vise verden at me og "Gjør Noe"- Skjønner? Vær kreativ!

Kos deg i januar, det ER en flott måned Helt Fresh liksom :) Spis litt Julekakerester og NYT dagene! Sommekroppen er ikkje noe å strebe etter, en hver mann elsker damer
med kjøtt på beina :) 

Hva angår nyttårsforsetter så pleier eg ikkje ha det,
men i år har eg KUN ett! Det er at eg skal besøke pappa sin grav i løpet av året, i mai er det 5 år siden han døde
og eg har ikkje vært der siden begravelsen.....


Da gjenstår det for meg å si:

TAKK FOR DET GAMLE!

Takk for at nettopp DU besøker meg her,
setter veldig stor pris på det!

Tusen Takk for massevis av flotte Snap, Sms, Mail
og Kommentarer i året som gikk!
Lover at eg skal prøve å blir enda flinkere å svare :)





NYT dagen i dag
og KOS deg i Kwell!





Nyttårsklem fra ei oppsummert veldig Lykkelig Vibbedille <3 

16 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for året som har gått, og alle fristende lenker. Bare på dette innlegget ble sjal, pute og pledd lagt til "gjørelista" mi. Så får vi se hva.man rekker ;-)
Ønsker deg og familien alt godt i året som kommer!
Hilsen Margaretha i Moss

Siv sa...

Godt Nytt År til deg og dine, gler meg til å følge deg gjennom enno eit år på bloggen din. Det er så kosleg å kome innom å høyre på deg *smiler*

Stor nyttårsklem

Anonym sa...

Hei��1000 takk for en inspirerende blogg med gode tips til mye fint håndarbeid, samt at du setter fokus på ka som er viktig her i livet. Ønsker dæ og dine et kjempefint nytt år. Glede mæ til å følge dæ i 2016. Klæm fra Randi!

Tika sa...

Godt nytt år til deg og dine! Måtte 2016 bli bedre enn dere tør å drømme om ;).
Jeg er i alle fall glad for at du finnes, og gleder meg til å følge deg inn i enda ett nytt år.

Unknown sa...

Riktig godt nytt år til deg og dine.
Tusen takk for kofferten til jul, der var det mye fint.
Jeg antar du mangler info fra henne som vant Nails'ene fra meg.
Jeg har ikke hørt noe.

Neste år skal jeg blogge enda mer, der er du en stor inspirasjon.
Jeg rekker bare ikke, men det har med planlegging å gjøre, så det er min oppgave. Det kommer mange nye oppskrifter fra meg og de som allerede er ute i verden skal komme på engelsk også.
Vi skal mest sansynlig ha 3 valpekull, så det blir nok å gjøre for meg.

Kos deg med den gode mate fra din habibi og ulla resten av 2015, så snakkes vi i 2016.

Vibbedille sa...

Henne har eg ikkje regnet med siden hun skulle kontakte deg Monica, da er det 4 totalt ;) Skal ta meg av det i morgen, men gi me beskjed om du hører fra henne :)

Anonym sa...

TUSEN TAKK for denne bloggen og for at du er du. Elsker alt ved det. Ønsker deg og dine, alt godt for neste år. Godt nyttår.

Betina sa...

TUSEN TAKK for denne bloggen og for at du er du. Elsker alt ved det. Ønsker deg og dine, alt godt for neste år. Godt nyttår.

Betina sa...

TUSEN TAKK for denne bloggen og for at du er du. Elsker alt ved det. Ønsker deg og dine, alt godt for neste år. Godt nyttår.

Hiks sa...

Tusen takk foren inspirerende og flott blogg som viser virkeligheten på godt og vondt.
Jeg blogger ikke, men er innom deg gjerne to og flere ganger pr dag.

Godt nytt år !!

Gleder meg til å følge deg og din familie i 2016!!

Klem fra Hilde

MonaN sa...

Godt nytt år!

siddisisalou sa...

Godt nytt år til deg og din flotte familie !

Oddbjørg sa...

Godt Nyttår til deg og dine! Vil følge den hyggelige bloggen din i året som kommer også.

Anonym sa...

Godt nytt år til deg og dine:). Kose meg med bloggen din:).
Når det gjelder Downton Abbey tror jeg det er en fin strikkeserie:). Men du må like britiske kostymedramaer som foregår noe langsomt og med intriger, sjalusi og kjærlighet.

Klem fra nattugla Merete(på jobb).

elin65 sa...

Godt nyttår ! Gleder meg til å følge deg i 2016 også.

Anne sa...

Godt nyttår!! Downton Abbey er bare så kjekk, perfekt å strikke til :) Jeg elsker slike historiske/kostymedrama og så er der litt humor også. Trist det nå er over med den men netflix har alle sesongene utenom den siste så da kan jeg se den om igjen hihi! Ønsker deg alt godt i det nye året!