torsdag 24. desember 2015

Eg er så Takknemlig


Hva er DU takknemlig for? Sånn virkelig?

Man kan være takknemlig for hverdagen og det man har rundt seg, men hvis du virkelig kjenner etter,
hva tenker du da?


Eg er Takknemlig for meg selv!
Ja, eg er takknemlig fordi eg er den eg er! Ja rett og slett :)
Eg er fornøyd med HVEM eg har blitt!

Eg er ei kone som en mann er veldig glad i og eg er en mamma som får både kjærlighet og respekt fra sine barn - NOE må eg jo ha gjort riktig <3

Eg trives i mitt eget selskap og eg liker meg selv blant andre.
Eg føler eg har mye og gi og eg er stort sett alltid
Glad og Fornøyd :)

Eg er POSITIV!

Eg er takknemlig med hvordan livet mitt ble og eg er takknemlig for livets planer fremover

Eg er takknemlig for at eg har DEG, ja for nettopp DU gjør at eg har noen å "snakke" med til en hver tid når eg orker
og eg liker kontakten me har her i nettverden :) 

Eg er med andre ord VELDIG Takknemlig for Livet :)




Ahaaa Julaften!
Eg våknet og kravlet ut av senga allerede kl 7!
Akkurat som da eg var liten, spent på siste pakke
i kalenderen og en yrende glede :)

Har hatt et god time sammen med Amira her i sofakroken
og det er Gull verdt!
Hun er straks klar for jobb og gutta sover :)

ENESTE eg har GLEMT er å kjøpe Julestrømpe
innhold til i morgen! WRÆL!
No Problemos! Amira går på Rema etter jobb og fixer hehe

Eg har allerede vært i dusjen og fått på meg Årets Julepysj
(Se bilde)
Herlig herlig :)


Tenke eg skulle skru på Tv og få med meg
Disney og Askepott :)


Da gjenstår det bare å ønsket deg og dine en
MAGISK og EVENTYRLIG Jul <3 

Håper virkelig du får koset deg enten du er alene
eller sammen med andre, 
bare gjør det beste ut av situasjonen
for bedre kan det ikkje bli :)


I morgen er det trekning i det STORE Jubileumet!
Masse flotte premier!
Klikk deg inn HER og bli med :) 


Juleklem fra ei barnslig Vibbedille <3 


Når er det nissen kommer??

16 kommentarer:

Gunn Kristin sa...

Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nyttår!

Anonym sa...

Alt er sant, det du skriver her. Du er fantastisk. Ønsker deg og dine en riktig god jul.
Betina

Bundingen sa...

Flott innlegg på julaftens morgen!

God jul til deg og din familie fra Ingunn


Stor klem

Anonym sa...

God jul :)

Jorunn Lindal sa...

God jul til deg og dine 🎄🎅🎁

Torhild sa...

Du er fantastisk! God jul til deg og dine!
Juleklem fra Torhild

Christin sa...

Ønsker deg og dine en fredfull julehøytid
jule klem

Irene sa...

Ønsker deg og dine en God jul ��

Irene sa...

Ønsker deg og dine en God jul ��

Irene sa...

Ønsker deg og dine en God jul 🎅

Irene sa...

Ønsker deg og dine en God jul 🎅

ingasteinajoh sa...

God jul til dere alle sammen.
Tusen takk for den fine bloggen og for at du er slikt fantastiskt menneske som deler ditt liv med oss andre på godt og vondt.
Jeg er takknemlig for å ha "funnet" deg.

God jul <3

Siv sa...

God Jul til deg og dine. :)

Solveig sa...

Hei ...

Vil bare hilse innom for å ønske deg og dine en riktig god jul. Ser ut til at vi får skikkelig vestlandsjul, herlig å være inne. Hilser nok innom i morgen. Det gavedrysset ditt er utrolig.
Julekuler fra meg

Kristin72 sa...

God jul til deg :-) pysj er så deilig !!! Juleklem fra Kristin

Anne Elise sa...

Ha ei fortsatt god jul med dine!
Besøk i går, rolig dag i dag, besøk igjen i morgen. V koser oss!