fredag 4. desember 2015

SPONSOR Nr 3: Floke Frisør - Produkter

// sponset produkter


Floke Stavanger stiller som sponsor til Jubileumet her på bloggen og DU kan vinne de herligste produkter til håret ditt! Floke er en GRØNN Frisørkjede så her er det verken sviende eller rennende øyner
og håret blir silkemykt og blankt :) 

Produktene du kan vinner er for Normalt hår, men de har også produkter for nesten et hvert problem og hårtype :)
Selv har eg en som er bra for statist og floket hår og det funker fjell! Nei mer floker i håret og det er heller ingen jobb
å gre håret etter dusjen -Befriende :) 

Hva er vel bedre enn en Grønn salong som ikkje bare sparer miljøet, men me slipper en haug med sykemeldte frisører?
Ja, for det er mange frisører som blir syke, i noen tilfeller alvorlige allergier pga stoffene i produkter.
Dette slipper me hos Floke, her er det rene og gode produkter uten de "farlige" stoffene :) 



Du må virkelig ta deg tid til å lese HVA som står på
Shampoo og Balsam flaskene :) 


Den som Vinner denne premien får herligheten
hjem i postkassa :) 

Minner også om at Floke Stavanger har en Julekalender nå
i desember hvor du HVER dag kan vinne fine og gode produkter, kom deg inn HER og bli med :) 


* * * * *


Vettu ka eg gjorde i formiddag? Eg krøp inn i senga til Jr
og sovnet som en stein og sov til halv 3! Kan tro det var herlig! Nå er eg KLAR her i kroken til å starte på
"Mesterskap Strikkinga", passordet ble lagt kl 15 så nå må eg bare ta bilde av garn og prosjekt og sette gang :) 

Ali er i gang med å koke Rullepølsa (Lammepålegg)
så dette blir spennende :) 

Skal bare svinge meg rundt litt og få tent noen lys!



Men KOS deg masse og ha en
HERLIGE Fredags Kwell :) 





Juleklem fra Vibbedille med NYTT Prosjekt :)