torsdag 3. desember 2015

SPONSOR 1: Hillesvåg Ullvarefabrikk - GARN!

//Inneholder Sponset Produkt


Hillesvåg Ullvarefabrikk as har levert ull og garn til hele Norges land siden 1898. Vi er opptatt av at ull- og garnproduktene vi leverer deg er av beste kvalitet og at de kommer sikkert frem. Kundene skal kjenne oss på høy kvalitet, god service, fleksibilitet og rask levering. Når du handler på ull.no skal du føle deg trygg på at dine interesser og din sikkerhet er ivaretatt.


Kan virkelig skrive under på at de har et FANTASTISK flott og herlig garn! Har strikket masse i f.eks ASK ja t.o.m heklet mye og det er bare så herlig :)

Du finner hele 14 forskjellige Ullgarn typer, bomullsgarn, Vevgarn og maskinstrikkegarn så her er
det absolutt noe for en hver!

Ull har også utrolig mange flotte Garnpakker både når det kommer til store prosjekt så vel som små :) 

Eg har vært så HELDIG kan du tro fordi Hillesvåg er med på å Sponse den nært forestående Jubileumet her på bloggen!
Tenkt du, 2,000,000 besøk! WOW! 



Har blitt sponset med hele 2 premier!
JuHuuuuuu

Nå har eg valgt å beholde litt av spenningen til selve Jubileumet så her kan du ta en titt på garnet:

Garnpakke nr 1 m/oppskrift strikkes i ASK


Garnpakke nr 2 er med garnet Fjord og oppskrift!


Ååååå DU har så mye å glede deg til kan du tro!

Det nærmer seg fortere enn du tro så dette
blir nok en Gøyal Jul!
I tastende stund står telleren på 1,932,984 


Nå i "Ventetiden" kan du jo ta deg en tur innom
Hillesvåg Ullvarefabrikk og bare KOSE deg :)
Dette blir så kjekt :) 


* * * * *


Nå skal eg bare svinge meg litt her i heimen før eg inntar strikkeposisjon sammen med en kopp kaffi eller 2 :)
Ali er i full gang på kjøkkenet,
ja både med gjærbakst og middag :) 

Det gjelder som sagt å KOSE seg litt hver dag,
gjør godt for kropp og sjel!

Tenker eg snart skal begynne å potle med litt Julebakst, må bare skrive en aldri så liten handleliste å få ingrediensene
i hus :) Krysser fingrene for at ryggen holder seg "borte" :) 




KOS deg masse og NYT
litt på denne flotte dagen :)





Juleklem fra ei spent Vibbedille :) 

10 kommentarer:

Unknown sa...

Så gøy at du snart vipper to millioner. Det er jo bare rått :) Elsker bloggen din. Du får meg til å le hver gang jeg leser den :) Ha en flott dag :) Hilsen Sylvia Iremark

Unknown sa...

For en fantastisk blåfarge! Bare det er nok til å klikke seg inn på siden deres. Ha en strålandes dag.

Unknown sa...

Så fantastisk at du har så mange som besøker blogger din :) Jeg titter innom veldig ofte, blir inspirert av deg :)
Ha en strålende dag :)

Unknown sa...

Så fantastisk at du har så mange som besøker blogger din :) Jeg titter innom veldig ofte, blir inspirert av deg :)
Ha en strålende dag :)

Marianne sa...

Så flott av Hillesvåg. Blir spennende tider fremover sammen med deg skjønner eg<3
Eg har faktisk ikke prøvd garnet fra Hillesvåg ennå. Det bør eg jo rette på:)

Oddbjørg sa...

Dette blir spennende! Liker Hillesvåg-garn veldig godt; har brukt det i maaange år.
Ha en finfin dag!

Xhantippe sa...

Spennende da! FIne og flotte premier.

Anne Elise sa...

Så flott! Spennende med Hillevåg og fantastisk med de 2 millioner!!
Gratulerer, Gro!

Hilde sa...

Fantastisk å bli sponset med så vakre gaver. Og TENK nesten 2 mil besøkende. Hurra for deg !!

HanneSol sa...

Ask er et av mine favorittgarn, det har så nydelige farger.